اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 15:41

پنج شنبه, 28 ارديبهشت 1402 ساعت 12:08
  • .

برگزاری نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: جنبه تبلیغی و تبیینی مراسم ارتحال حضرت امام (ره ) در کنار جنبه معنوی آن بسیار مهم است.

به گزارش نسیم امروز، نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد با حضور جمعی از فرمانداران ، مدیران کل ، نمایندگان دستگاه های فرهنگی و ....در محل استانداری تشکیل شد و پیرامون چگونگی برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام ( ره ) و سالروز قیام ۱۵ خرداد بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

در این نشست ، استاندار خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد امام راحل اظهار کرد: دینی که امام (ره ) به واسطه بیداری ملت ها و رهایی از ظلم و ستم طاغوت بر گردن همه ما دارد قابل جبران نیست.

وی افزود : گرامیداشت برخی ایام مثل ایام ارتحال حضرت امام ( ره) و سالگرد قیام ۱۵ خرداد علاوه بر اینکه تجدید میثاق قلبی با آرمان ها و بیعت با ولی فقیه است مانور بزرگ سیاسی نیز می باشد .

حسین نژاد ادامه داد: حضور مردم در مراسم ارتحال حضرت امام ( ره) مشتی محکم بر دهان کسانی است که تصور می کنند بر عزم و اراده ملت در پشتیبانی از نظام و انقلاب خلل ایجاد کرده اند .

استاندار خراسان شمالی از پیش بینی برنامه های فرهنگی به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان و همچنین اعزام کاروان ها به مرقد امام تقدیر کرد و گفت : جنبه تبلیغی و تبیینی این مراسم در کنار جنبه معنوی آن بسیار مهم است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره