اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 16:32

شنبه, 04 تیر 1401 ساعت 09:07
  • .

قدردانی نمایندگان ارشد استان از حضور پرشکوه مردم در سفر رییس جمهور

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

آیت الله فیاضی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ،حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی‌فقیه در استان و دکتر محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی از حضور با شکوه مردم استان در سفر رییس جمهور تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش نسیم امروز، متن این پیام بدین شرح است :

دوم تیرماه ۱۴۰۱ برای مردم خراسان شمالی سرزمین رنگین کمان قومیت ها همچون سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در تاریخ این استان ثبت و ماندگار شد ماحصل این سفر با برکت قرار گرفتن استان بر روی ریل توسعه و پیشرفت در بخش های مختلف است.

اینجانبان ضمن تشکر از دولت مردمی و تشکر ویژه از حضرت آیت الله رییسی بعنوان فردی همیشه در صحنه ، عدالت خواه و جهادی امیدواریم با همراهی تمام دستگاه های اجرایی استان بتوانیم قدم های خود را در راه اعتلا و رشد استان سریع تر برداریم تا بیانات مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی که قرار گیری استان در زمره ده استان برتر کشور است محقق شود.

تشکری ویژه نیز از نیروهای انتظامی ، سپاه ، بسیج ، امنیتی ، قضایی، اطلاعاتی و سایر دستگاههای اجرایی داریم که با تلاش های شبانه روزی خود میزبانی شایسته ای برای ریاست محترم جمهور و هیات محترم وزیران را رقم زدند و تشکری ویژه نیز از مردم قدرشناس و ولایتمدار استان داریم که بار دیگر با حضور پرشور و با شکوه خود ثابت کردند پای آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا هستند.

وی بسیار ویژه خود را نیز تقدیم خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در پوشش شایسته اخبار سفر رییس جمهور محترم نیز داریم ، خبرنگارانی که قلم آنها بر واژگان توسعه و پیشرفت و اعتلای استان می چرخد .

اینجانبان از طرف مردم استان خراسان شمالی، دیار باب الرضا گنجینه معرفت ها و مسئولان از سفر امیدبخش و پرخیر و برکت رئیس‌جمهور به استان تقدیر و تشکر نموده و توفیق بیش از پیش ایشان در خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

آیت الله فیاضی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری - حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه - محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره