اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 16:57

یکشنبه, 05 تیر 1401 ساعت 08:10
  • .

۱۲هزار میلیارد تومان ارمغان سفر رییس جمهور به استان خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی از اعتبارات ۱۲هزار میلیارد تومانی سفر رییس جمهور به این استان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد عصر روز گذشته درنشست خبری و درجمع خبرنگاران با بیان این که ماحصل سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ۲۰۰ پروژه است، گفت: همچنین پروژه های پتروشیمی و پساب، آب های مرزی و راه های راز و جرگلان، جزو پروژه های جدید قرار گرفت که مورد تاکید رییس جمهور بود و توجه ویژه ای به آن ها شد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی سفر پیگیری پروژه های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده است، اضافه کرد: پیش از سفر پروژه های نیمه تمام استان شناسایی شدند و بعد از آن تمرکز روی پروژه ها کلید نخورده استان انجام شد.

حسین نژاد افزود: اعتبارات ویژه ای برای بخش کشاورزی استان در سفر رییس جمهور در نظر گرفته شده که بر مبنای شاخص های توزیع تمام شهرستان ها از این اعتبارات منتفع خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: هزار ساعت با کارشناسان حوزه رییس جمهور در استان جلسات مختلفی جهت پیگیری مطالبات مردم استان برگزار شد.

این مقام مسئول گفت: روحیه مردمی و عدالت خواهی رییس جمهور موجب شده تا نیروهای تحول گرا در مناصب مدیریتی قرار گیرند لذا بر مبنای معیارهای دولت، خراسان شمالی نیز به دنبال انتصاب مدیران با این شاخصه ها است اما توصیه ما عدم پیشداوری برای هر نوع انتصابی است .

حسین نژاد گفت:منظم ترین و بهترین برنامه ریزی صورت گرفته برای سفرهای استانی رییس جمهور در خراسان شمالی به وقوع پیوست .

وی گفت: تلاش تمام مدیران و معاونان مجموعه استانداری شناسایی پتانسیل ها و جذب اعتبارات برای موضوعات مهمی همچون راه و بیمارستان راز و جرگلان ، انتقال پساب و آب های مرزی ، فاز دوم پتروشیمی بود

حسین نژاد یاداورشد: خبرنگاران زبان مردم برای بیان واقعیت ها و مطالبات هستند لذا قلمی که برای رضای خداوند و اعتلای استان به کار برود مقدس است .

وی گفت: مطابق نظر حوزه ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری ، بازرسی کل کشور و دست اندرکاران اصلی سفر ریاست جمهوری ، نظم و شکوه و عظمت سفر رییس جمهور به خراسان شمالی را مورد تایید قرار دادند.

گفتنی است: رئیس جمهور صبح دوم تیرماه جاری در سفر یک روزه به خراسان شمالی در جلسه شورای اداری، اجتماع اقشار مردم، دیدار با نخبگان و نشست خبری شرکت و از پتروشیمی خراسان و ... بازدید کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره