اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 09:19

یکشنبه, 01 تیر 1399 ساعت 11:44
  • .

جمهوری اسلامی ایران هیمنه پوشالی ابر قدرت آمریکا را پایین کشاند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: تنها قدرتی که توانست هینمه پوشالی ابرقدرتی آمریکا را پایین بکشد نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش نسیم امروز، ولی‌الله حیاتی، در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته افشای حقوق بشر آمریکایی استان اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها قدرتی بود که توانست هیمنه پوشالی ابرقدرتی مثل آمریکا را به پایین بیاورد.

حیاتی افزود: در دنیای امروز به رغم تمام چپاول گری ها، حق کشی ها و غارتگری های آمریکا اما کسی حق تو گفتن به آن را ندارد اما نظام مقدس جمهوری اسلامی توانست این قدرت پوشالی را از بین ببرد.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی آمریکا قدرت مطلق منطقه بود و ایران با تمام ثروتش در دست قدرت آمریکا بود و حتی برای انتخاب نخست وزیر هم نیاز به تایید آمریکا داشت.

حیاتی مطرح کرد: بعد از انقلاب اسلامی دست آمریکا از منابع خدادای ایران قطع شد و از زمان بدو شکل گیری انقلاب آمریکا به دنبال خشکاندن ریشه های انقلاب با طرح ریزی توطئه های مختلف بود اما با ایستادگی و جانفشانی ملت ایران امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در قله مجد و عظمت قرار دارد.

وی اشاره داشت: پیام ایستادگی ملت ایران موجب شکل گیری روح آزادی بخشی و مقاومت در جهان علیه استبداد آمریکا بود و آمریکا تلاش کرد نفوذ ایران در منطقه کم شود اما امروز در بیخ گوش کاخ سفید صدای الله اکبر بلند می شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: عدم پایبندی آمریکا به حقوق بشر آمریکایی خود در توطئه هایش علیه ایران مشاهده می شود که در یک روز رئیس جمهور، نخست وزیر و ۷۲ نفر را به شهادت رساندند و باور داشتند با این اقدام شاکله انقلاب فرومی ریزد اما به گفته امام راحل با این اقدام ملت ایران بیدارتر شد.

ولی الله حیاتی گفت: امروز ترامپ علنا ذات، باطن و خوی استکبارستیز آمریکا را آشکار کرده است و گسل های اجتماعی در آمریکا دیده می شود و مردم آمریکا از حقوق بشر این کشور به ستوه آمده اند.

حیاتی با تاکید بر اینکه امروز باید نقش آمریکا در ایران در دوران قبل و بعد از انقلاب برای نسل جوان امروز تشریح شود، افزود: عده ای در اطراف کشورمان به گونه ای عمل کرده اند که به گاوشیرده آمریکا تبدیل شده اند و جرات ندارند بدون نظر آمریکا اعلام نظری در مجامع عمومی داشته باشند.

وی مطرح کرد: تبیین حقوق بشر آمریکایی و مشخص کردن زوایای آن برای نسل جوان امروز که در حوادث انقلاب اسلامی حضور نداشتند یکی از ضرورت های اجتناب ناپذیر است.

وی بیان داشت: ما با تنگناهای معیشتی روبرو هستیم اما عزت و اعتلای خود را مصادره هیچ مسئله ای نمی کنیم و با ایستادگی بر مشکلات فائق خواهیم شد.

حیاتی اشاره داشت: دستگاه های اجرایی باید برای اجرای برنامه های هفته افشای حقوق بشری اهتمام جدی داشته باشند و همچنین باید از حداکثر ظرفیت فضای مجازی بهره مند شویم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره