اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 10:22

پنج شنبه, 03 اسفند 1402 ساعت 15:19
  • .

شرایط لازم برای برگزاری انتخابات فراهم است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: شرایط و زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز برای برگزاری انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فراهم است.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در دوره آموزشی اعضای شعب اخذ رای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان بجنورد اظهار کرد: مجریان انتخابات با رعایت اصل بی طرفی و با بالا بردن سطح آگاهی به عنوان سفیران جهاد تبیین محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه ارائه گزارش کار و اقدامات امیدآفرین سبب حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای می شود، افزود: اقدامات موثر نظام و دولت در راستای جهاد تبیین برای مردم روشنگری شود.

استاندار خراسان شمالی اظهارامیدواری کرد که در ۱۱ اسفند ماه با همدلی، هم‌افزایی مردم و تمام مدیران و فرمانداران در استان انتخابات پرشور بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند برای بی‌ارزش کردن دستاوردها و اقدامات نظام تلاش می‌کنند گفت: با این وجود، دولت بسیاری پروژه‌های عمرانی و زیرساختی را در کشور و به ویژه در استان خراسان شمالی افتتاح، کلنگ زنی و در حال اجرا دارد.

حسین نژاد اضافه کرد: بهره برداری از سد گلمندره، علاج بخشی سد بیدواز، تامین آب شرب پایدار، حفر چاه برای رفع کمبود آب، اخذ مصوبه ماده ۲۳ آب سرانی و قرار گرفتن در ردیف بودجه۱۴۰۳ از مهمترین فعالیت های عمرانی استان در دولت سیزدهم است.

این دوره آموزشی اعضای شعب اخذ رای با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرماندار بجنورد، مسوولان آموزش و اعضای شعب اخذ رای در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد.

براساس اعلام رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی تاکنون صلاحیت ۱۱۳ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در خراسان شمالی تایید شده است.

خراسان شمالی با احتساب شهرستان فاروج در این استان که با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، دارای چهار کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم، حوزه انتخابیه شیروان و حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد است.

این استان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است که صلاحیت ۲ نامزد برای ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه خراسان شمالی از سوی شورای نگهبان تایید شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است که ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره