اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 14:49

پنج شنبه, 03 اسفند 1402 ساعت 09:17
  • .

حضور حداکثری مردم دشمنان را ناامید می‌کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان شیروان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را ناامید و آنان را بیش از گذشته سرخورده می کند.

به گزارش نسیم امروز، زهرا سلحشور اظهار کرد: ناکامی در انتخابات هدف اصلی دشمن است و تلاش می‌کنند تا مردم را نسبت به آن ناامید کنند ولی اطمینان داریم که مردم همیشه در صحنه با حضور گسترده خود در این رویداد سیاسی بصیرت و هوشیاری خود را به نمایش می گذارند.

وی افزود: دشمنان در دهه ۶۰ دست به ترور و شهادت بسیاری از افراد خدوم و مخلص انقلاب و نظام زدند اما هرگز رویداد بزرگ انتخابات در کشور تعطیل نشد و امروز وظیفه داریم تا شرایط و امنیت را برقرار کنیم تا زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم شود.

رییس هیات بازرسی انتخابات شیروان بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی را مایه مباهات و افتخار جوانان عنوان کرد و گفت: امروز پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی با وجود تحریم‌های فراوان به برکت این نظام مقدس و حضور جوانان در بخش‌های مختلف علمی، دفاعی و فناوری به دستاوردهای زیادی دست یافته‌ایم.

وی انتخابات را عرصه‌ای برای نمایش قدرت نظام در برابر استکبار جهانی دانست که همه باید با اعتقاد کامل و دوشادوش هم در این عرصه حاضر شده و برای برگزاری انتخاباتی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.

سلحشور ادامه داد: امروز در زمینه جهاد تبیین و در آستانه انتخابات وظیفه سنگین و خطیری بر عهده آحاد جامعه است تا بتوان در برابر دشمنان نظام و جریان حق و باطل درست تصمیم گرفت و بی تفاوت نباشیم، چون بی تفاوتی به مسیر باطل دشمن کمک می کند.

خراسان شمالی بدون احتساب شهرستان فاروج در این استان که با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، دارای چهار کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم، حوزه انتخابیه شیروان و حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره