اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 04:44

یکشنبه, 06 اسفند 1402 ساعت 11:00
  • .

نسخه پزشک شیروانی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

پزشک شیروانی در ایده ای جالب، با تجویز نسخه‌ای مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش نسیم امروز، یکی از پزشکان خراسان شمالی با روشی متفاوت مردم را به حضور در انتخابات برای ایمن سازی ایران اسلامی در برابر دشمنان دعوت کرد.

این ایده جالب که بازخورد گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته مورد توجه همگان قرار گرفته است.

در این نسخه پزشک شیروانی که دعوتی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و تجویزی برای ایمنی ایران اسلامی است آمده است :« برای رشد و سلامت ایران جوان و حضور پرشور ما میدان واکسیناسیونی جهت تقویت امنیت ایران عزیز خواهد بود»

طی روزهای گذشته و با شروع فعالیت های تبلیغاتی ، رسانه ها، نامزدها و دیگر دست اندرکاران ستادها، با دعوت مردم به حضور در پای صندوق های رای در 11 اسفندماه جاری ، تلاش می کنند تا با خلق حماسه ای از جنس حضور و با ایجاد حس مشارکت و ادای تکلیف، در برگزاری با شکوه انتخابات و آینده کشور نقش آفرینی کنند.

مردم دیار معرفت ها و فرهنگها مصمم شده اند تا با حضور تمامی اقشار جامعه از پیر و جوان ، زن و مرد، طلبه و دانشجو ، معلم و دانش آموز ، بازاری و کارمند و با اقوام مختلف کرد، ترک، تات، عرب، لر، بلوچ و ترکمن بار دیگر حماسه ای بزرگ خلق و همبستگی خود را به رخ جهانیان بکشند.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است که ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره