اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 10:40

پنج شنبه, 24 آذر 1401 ساعت 07:46

انهدام باندهای قاچاق اسلحه در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری اعضای 2 باند حمل و نگهداری سلاح‌های جنگی و کشف 17 قبضه کلت کمری و بیش از 400 عدد تیر جنگی در استان خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، سردار "سعید مطهری زاده" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد لحظه‌ای پلیس در سطح استان، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و مأموران انتظامی شهرستان مانه و سملقان از حمل تعداد زیادی سلاح جنگی و تردد در سطح استان مطلع و با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با تلاش بی‌وقفه خود در 2 عملیات جداگانه موفق شدند قاچاقچیان سلاح جنگی را شناسایی کنند، افزود: با توجه به اینکه متهمان در قالب 2 باند اقدام به قاچاق سلاح جنگی می‌کردند با سرعت عمل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان و همچنین فرماندهی انتظامی شهرستان مانه و سملقان در عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر شدند.

سردار مطهری زاده با تأکید بر اینکه اعضای این باندها در مجموع 6 نفر بودند، تصریح کرد: درروند رسیدگی به این پرونده 3 دستگاه خودرو توقیف و راهی پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه در این عملیات‌های موفقیت‌آمیز 17 قبضه سلاح جنگی کلت کمری، 420 عدد فشنگ و 34 عدد خشاب کشف و ضبط شد، افزود: متهمان این پرونده که باهدف ایجاد خرابکاری و ترور در اغتشاشات اخیر اقدام به قاچاق این تعداد سلاح کرده بودند بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار مطهری زاده با تأکید بر اینکه پلیس باقدرت در مقابل افرادی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند خواهد ایستاد، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش جامعه خط قرمز ما است و انتظار داریم تا مردم عزیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 اطلاع دهند تا اقدامات قانونی به سرعت انجام شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره