اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 18:17

چهارشنبه, 12 مهر 1402 ساعت 14:38

سرقت در صدر جرائم خراسان شمالی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: سرقت با اختصاص 34 درصد از جرائم ، در صدر جرائم خراسان شمالی است.

به گزارش نسیم امروز، سردار سعید مطهری زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در نیمه نخست امسال چهار هزار و ۸۲۹ نفر مجرم به وسیله پلیس دستگیر شدند که بیشترین آن معادل ۳۴ درصد از جرائم مربوط به سرقت ها و ۱۵ درصد از جرائم هم مربوط به معتادان است.

وی افزود: ۹۱ درصد از دستگیر شدگان دارای تحصیلات دیپلم و کمتر سه درصد تحصیلات دانشگاهی و ۶ درصد بیسواد هستند و بیشتر افراد دستگیر شده معادل ۴۸ درصد از این افراد ۲۵ سال تا ۳۹ سال سن دارند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی درباره پرونده های سرقت در استان گفت: در نیمه نخست امسال هفت هزار و ۷۱۶ فقره پرونده سرقت در استان رسیدگی شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه بیشتر سرقت ها در استان، سرقت های خرد است افزود: میزان کشف سرقت ها در این مدت با هفت درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به ۲۳ درصد رسیده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه سرقت های مهم در استان سه درصد کاهش دارد گفت: در استان سرقت خشن، سرقت از بانک ها و سرقت مسلحانه گزارش نشده است

سردار مطهری زاده در باره کشف مواد مخدر در استان گفت: نیمه نخست امسال ۶۸۹ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۹ درصد افزایش دارد.

وی تصریح کرد: در این مدت ۱۴۰ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۵۹۰ نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اظهار کرد: یکی از علت های وقوع جرائم، اعتیاد است که این آسیب هم ریشه در مشکلات اقتصادی دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره