اخبار برگریده
پنج شنبه, 30 فروردين 1403 09:56

شنبه, 08 بهمن 1401 ساعت 14:11

لزوم احداث کلانتری های جدید و تکمیل تجهیزات

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی در جمع فرماندهان و روسای کلانتری های استان بر لزوم احداث کلانتری های جدید و تکمیل تجهیزات مورد نیاز آن تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد اظهار کرد: با بازدیدهای میدانی که از پاسگاه ها و کلانتری های استان صورت گرفته نظم کافی حاکم است اما باید تلاش ما در راستای احداث کلانتری های جدید و یا تکمیل تجهیزات آن باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی برای فرماندهان و مدیران مجموعه انتظامی می تواند به غنای فنی نیروهای نظامی بیافزاید، تصریح کرد : در انجام یک کار نیروی انسانی ، دانش ، تجهیزات و زمان بندی می تواند کار را به سرانجام برسانند.

وی با اشاره به اینکه اگر جامعه ای پرهیزکار باشد می تواند راه خود را پیدا کند ، گفت : ریشه ما قرآن است اما دشمن درصدد این است تا عظمت این قرآن را پایین بیاورد اما وقتی که قرآن سرلوحه زندگی ما قرار می گیرد و جامعه ما با تکیه بر قرآن واطاعت پذیری از ولایت دارد پس بر تمام هجمه ها پیروز می شود.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: امنیت پایدار در جامعه ای که وحدت نظر دارند بهتر حاصل می شود بنابراین امنیت پایدار به کمک نیروهای حافظ امنیت حاصل شده که باید مراقب چنین ارزش هایی باشیم .

وی افزود : فعالیت های فرهنگی باید به صورت قوی در جامعه حاکم باشد در غیر این صورت قوه قهریه وارد عمل می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره