اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 10:07

شنبه, 10 تیر 1402 ساعت 07:56
  • .

کاهش ۲ درصدی مصرف گاز خانگی در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی گفت: در سه ماهه نخست امسال حجم گاز مصرف بخش خانگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد کاهش یافت.

به گزارش نسیم امروز، سید محمود هاشمی اظهار کرد: بخش نیروگاهی استان نیز در سه ماهه نخست امسال با مصرف ۳۰۸ میلیون مترمکعب گاز طبیعی بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: پتروشیمی خراسان با مصرف ۱۳۶ میلیون و ۱۷۸ هزار مترمکعب دومین مصرف کننده گاز را در سه ماه نخست سال جاری به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: در این مدت؛ ۷۴۸ میلیون و ۸۰۵ هزار متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان مصرف شد و این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۷۴۳ میلیون متر مکعب بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با بیان اینکه هدف اصلی شرکت گاز کسب رضایتمندی حداکثری مردم و مشترکان است افزود: این شرکت با اجرای یک برنامه هدفمند، گاز تحویلی خود به نیروگاه‌ها را در تابستان امسال به بالاترین سطح خود رساند.

وی افزود: حجم گاز مصرف بخش خانگی در این بازه زمانی ۲۰۲ میلیون و ۴۶۱ هزار مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد کاهش مصرف را شاهد هستیم.

هاشمی با اشاره به اینکه ۲۵ شهر و ۷۶۶ روستا در سطح استان خراسان شمالی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند بیان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹.۸ درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

وی گفت: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز به طور مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره