اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 09:13

یکشنبه, 23 مرداد 1401 ساعت 11:03
  • .

36 پروژه گازرسانی در هفته دولت در خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از گازرسانی به 36 پروژه جدید در هفته دولت خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، حسن رضا میربلوکی گفت: 36 پروژه گازرسانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد که شامل: روستای رشوانلو در شهرستان شیروان و روستای هوشان در شهرستان مانه و سملقان که مجموعا 99 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی افزود: در هفته دولت گازرسانی به شهرک روستای سوخسو هاشم در شهرستان راز و جرگلان، شهرک روستای گلی در شهرستان بجنورد، شهرک روستای قره نوده در شهرستان بجنورد و شهرک روستای پسرکانلو در شهرستان بجنورد با جمعیت حدود 600 نفر افتتاح می شود میربلوکی تصریح کرد: همچنین در گازرسانی به مناطق الحاق به طرح روستای بچه دره حدود 270 نفر از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی در ادامه به گازرسانی به واحد های صنعتی اشاره کرد و گفت: در هفته دولت 25 واحد صنعتی از گاز برخوردار می شوند که از این تعداد 11 صنعت در شهرستان بجنورد، اسفراین با 5 صنعت، شیروان با 4 صنعت، گرمه با 2 صنعت، فاروج، جاجرم و مانه و سملقان هر کدام با 1 صنعت؛ از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در هفته دولت، چهار پاسگاه مرزی شامل پاسگاه مرزی خیرآباد، کاریز، قره قانلو و بکسو از گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی افزود: مشترکین استان تاکنون به 348 هزار رسیده و گازرسانی به 34 جایگاه "سی ان جی" و 16 شهرک صنعتی استان انجام شده است.

میربلوکی اظهار داشت: با پایان عملیات گازرسانی به 25 شهر و 750 روستا و اجرای بالغ بر 7 هزار و 512کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و نصب بیش از 182هزار و 872 عدد انشعاب، استان خراسان شمالی در جمع سه استان پیشرو در زمینه گازرسانی قرار گرفته است و استان سبز در زمینه گازرسانی می باشد.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری 100 درصد بوده افزود: تاکنون 750 روستا از نعمت گاز برخوردارند و ارتقاء درصد بهره مندی خانوارهای روستایی به 99/2 درصد رسیده که از دیگر دستاوردهای شرکت گاز در راستای کسب و کار و ارتقای سطح زندگی مردم خوب استان می باشد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره