اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 01:17

یکشنبه, 21 خرداد 1402 ساعت 13:46
  • .

پوشش 90 درصدی مناطق خراسان‌شمالی درطرح کالابرگ الکترونیکی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در ۹۰ درصد از مناطق شهری و روستایی خراسان شمالی کامل شد و فروشگاه ها و خرده فروشان مورد نظر توزیع کالاها را آغاز کردند.

به گزارش نسیم امروز، مهدی اسلام خواه اظهار کرد: تاکنون حدود هزار فروشگاه زنجیره‌ای و خرد با بیش از هزار و ۱۰۰ پایانه فروشگاهی در استان به سامانه کالابرگ الکترونیکی تجهیز شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی به وسیله دولت به یارانه بگیران ارائه می شود که قیمت و برندهای این کالاها متفاوت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: شیر کم‌چرب، پنیر، ماست کم‌چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ‌ماکارونی، قند، شکر و برنج ۱۰ قلم کالای اساسی هستند که مشمول این طرح می شوند.

براساس این گزارش، فروشگاه های زنجیره ای از جمله افق کوروش، دیلی مارکت و رفاه در زمینه کالابرگ الکترونیکی خدمات می دهند و در فروشگاه‌های خرد صنف های خواروبار و پروتئین و لبنیات آماده خدمت رسانی است.

در این طرح خانواده ها به صورت اختیاری می توانند یا طرح کالابرگ الکترونیک و یا یارانه نقدی را دریافت کنند و هیچ اجباری در این باره نیست از این رو مردم برای خرید اقلام کالایی این طرح می توانند آزادانه و به سلیقه خود هر نشان تجاری را انتخاب و خریداری کنند و امکان پرداخت ما به تفاوت قیمت کالای انتخابی با کالای مرجع نیز میسر شده است./ ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره