اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 04:34

سه شنبه, 09 آبان 1402 ساعت 15:32

خراسان شمالی در جایگاه دوم کمترین نرخ بیکاری در کشور

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: این استان با ثبت ۵.۱ درصد بعد از آذرباییجان غربی، دومین استان دارای کمترین نرخ بیکاری است.

به گزارش نسیم امروز، مهدی اسلام خواه اظهار کرد: نرخ بیکاری تابستان امسال به ۵.۱ درصد رسید، این رقم در تابستان پارسال ۹.۲ درصد گزارش شده بود.

وی با اشاره به نقش کارآفرینان در کاهش بیکاری و رونق اقتصادی در جامعه گفت: کانون کارآفرینان به عنوان شبکه ارتباط موثر بین تولیدکنندگان، مسوولان و مدیران شناخته می شود و تلاش دارد تا موانع و مشکلات تولید شناسایی و برای برطرف شدن آن اقدام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه این کانون نقش ارزنده در کمک به رشد و توسعه استان دارد خاطرنشان کرد: رفع تعهد ارزی صادرات کالا، تامین زیرساخت های حمل و نقل و نیز برطرف شدن مشکلات مربوط به مالیات از مهمترین دغدغه های کانون کارآفرینان محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: کانون کارآفرینان استان از سال گذشته با رویکرد افزایش توان مدیریت استان در زمینه اشتغالزایی، هم افزایی و مشارکت حداکثری کارآفرینان فعالیت دارد.

اسلام خواه خاطرنشان کرد: با شکل گیری کارگروه های تخصصی این کانون، شاهد فعالیت موثرتری برای توسعه برنامه های کارآفرینی در استان خواهیم بود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره