اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 18:34

سه شنبه, 22 آذر 1401 ساعت 15:13
  • .

رونمایی از 9 محصول فناور و دانش‌بنیان در خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

۹ محصول فناور و دانش بنیان به مناسبت هفته پژوهش با حضور مسوولان استانی در محل پارک علم و فناوری خراسان شمالی رونمایی شد.

دستگاه اندازه‌گیری نشتی گاز طبیعی برحسب دبی جرمی محصول شرکت توسعه فناوری دانشگاه بجنورد از دیگر محصولات است که رونمایی شد.

این دستگاه اندازه گیری نشت گاز طبیعی بر حسب دبی جرمی با حمایت شرکت گاز خراسان شمالی و با عقد قرارداد ۴۵۰ میلیارد ریالی این پروژه به سرانجام رسیده است و طراحی این دستگاه حدود ۲ سال زمان برده است و دارای ۲ مشخصه اندازه گیری غلظت گاز و قادر به نشت یابی گاز است.

سایت فروشگاهی تاساژ محصول دیگری است که توسط شرکت آرتان نوین مهام پایدار رونمایی شد.

سایت فروشگاهی اینترنتی با خدمات سیستم چند فروشندگی و بازار یابی محصول است و وجه تمایز تاساژ تخفیف ویژه و هدایا، امکان پرداخت‌های متنوع، تضمین اصالت کالا، قیمت رقابتی، مشاوره تلفنی آنلاین قبل و بعد از خرید، تحویل و یژه، ارسال رایگان و، ۹ روز تضمین بازگشت کالا است.

کوره القایی محصولی که فرکانس بالا دستگاهی است که از طریق القای مغناطیسی جهت کارهای بریزینگ و سختی کاری سطحی و فورجینگ و کوره های vim استفاده می شود.

نرم افزار الگو محصول دیگری است که رونمایی شد این محصول از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که در آن مفاهیم پیدا و پنهان

گوناگونی را به کودکان منتقل می کند.

در الگو طرح های تشویقی مختلفی از جمله هدیه روزانه برای کاربران و کارت های آفرین برای نقاشی ها در نظر گرفته شده است و کودکان می توانند آنها را به سایر نقاشی ها اهدا کنند.

همچنین نرم افزار تبدیل تصویر به متن رونمایی شد و این نرم افزار ویژه اسناد قدیمی است که به صورت آفلاین کار می کند و نیاز موسسات به نگهدا ری اسناد را برآورده می کند و انعطاف پذیر بودن در برابر انواع فونت‌های قدیمی و امکان اضافه کردن هر نوع فونت جدید به نرم افزار وجود دارد.

محصول کنستانتره تتراپراسس محصول دیگری است که جنبه نوآوری این طرح نسبت به سایر طرح ها؛ ترکیبی از روش های فراوری فلیک کردن و اشعه مادون قرمز و تخمیری را در برمی گیرد.

با انجام این طرح بخش زیادی از مشکلات هضم و جذب خوراک‌ها از بین می‌رود.

چسب گلچین فیکس و زنجیره تامین گیاهان دارویی از دیگر محصولتی بود که امروز رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، چهار مرکز رشد، ۱۴۲ شرکت و واحد فناور، ۳۰شرکت دانش بنیان و ۲۳ صنعت خلاق زیر پوشش پارک علم و فناوری خراسان شمالی فعالیت می کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره