اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 10:42

شنبه, 29 بهمن 1401 ساعت 09:36
  • .

حمایت بنیاد برکت از طرحهای دانش بنیان خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان‌شمالی از حمایت این نهاد از طرحهای دانش بنیان این استان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، جواد عبدی اظهار داشت: این نهاد از ابتدای سالجاری تاکنون با ارایه ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات از ۴۷ طرح دانش بنیان استان حمایت کرد.

وی افزود: این حمایت ها در پنج حوزه دارویی، بهداشتی و تجهیزات پزشکی، ساخت و تولید ماشین آلات پیشرفته، صنایع فرهنگی و هنری خلاق، فناوری اطلاعات و فناوری زیستی، کشاورزی بوده است.

عبدی گفت: طرح های مربوط به ساخت و تولید ماشین آلات پیشرفته و فناوری اطلاعات بیشترین تعداد دریافت تسهیلات را داشته اند.

مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان‌شمالی یادآور شد: این تسهیلات با توجه به طرح متقاضی تا سقف پنج میلیارد ریال با بازپرداخت پنج ساله پرداخت می شود.

وی تاکید کرد: بی تردید حمایت از طرح‌های کوچک و دانش بنیان موجب حضور پر شور مردم در صحنه اقتصاد کشور و به دنبال آن رونق فضای کسب و کار می شود.

عبدی با اشاره به چگونگی شناسایی افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات، خاطرنشان کرد: این افراد از طریق پارک‌های علم و فناوری مستقر در استان‌ شناسایی و پس از تایید طرح‌شان به بنیاد معرفی می‌شوند و همچنین مجریان بنیاد برکت نیز با شناسایی و معرفی این افراد، زمینه ایجاد اشتغال را برای آن‌ها فراهم می‌کنند.

بنیاد برکت براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺳﺘﺎد اﺟﺮایی ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم(ره) تاسیس شده است و در زمینه های آموزشی، بهداشتی، برق‌رسانی، آبرسانی، مخابراتی، فرهنگی، آبخیزداری و دامپروری فعالیت می کند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره