اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 08:19

یکشنبه, 04 دی 1401 ساعت 08:02
  • .

مشکلات شرکت های دانش بنیان استان باید ریشه ای و عملیاتی حل شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی بر حل مشکلات شرکت های دانش بنیان استان به صورت ریشه ای و عملیاتی تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، ناصر فخر موحدی در نشستی با حضور شرکت های دانش بنیان استان اظهار کرد: برای حل مشکلات شرکت های دانش بنیان نباید تمام مدیران دستگاه های اجرایی را هر هفته با برگزاری جلسات متعدد درگیر کرد بلکه با دریافت مطالبات شرکت ها مشکلات را به طور ویژه حل خواهیم کرد .

وی با تاکید بر اینکه مشکلات شرکت های دانش بنیان استان باید ریشه ای و عملیاتی حل شود، افزود: تنها با سخنرانی کردن نمی توان مشکلات این شرکت ها را حل کرد . وی تصریح کرد : بر اساس مصوبه کارگروه اقدام و دستور و تاکیدات استاندار ، تمام دستگاه های اجرایی اگر نیازمندی های خود را بدون دلیل موجه از خارج استان تهیه کنند مورد پیگیری جدی قرار میگیرد.

فخر موحدی با بیان اینکه ساز و کاری در نحوه اعطای تسهیلات در استان تدوین شده ، گفت : شناسایی طرح های واحد‌های تولیدی و شرکت های دانش بنیان جهت دریافت تسهیلات در گام نخست باید توسط فرمانداری هر شهرستان و سپس دستگاه اجرایی مربوطه تایید شود زیرا با این اقدام درصدد اثر بخشی تسهیلات هستیم.

گفتنی است در ابتدای این نشست تعدادی از شرکت های دانش بنیان به بیان چالش ها و مطالبات خود پرداختند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره