اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 10:12

یکشنبه, 06 آذر 1401 ساعت 13:20
  • .

شتاب توسعه در فاروج با افزایش اعتبارات سفر رییس جمهور

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت : با افزایش رقم اعتبارات سفر رییس جمهور برای شهرستان فاروج ضروریست تا در اجرایی شدن پروژه ها شتاب بیشتری صورت گیرد .

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان فاروج با بیان اینکه رقم اعتبارات شهرستان فاروج از ۴۸۰ میلیارد تومان به ۵۶۱ میلیارد تومان افزایش یافته ، افزود : این رقم برای حوزه های مختلف به ویژه توسعه راه ها ،ورزش و جوانان و تامین آب هزینه می شود.

وی با ابراز گلایه از راکد ماندن برخی پروژه ها پس از گذشت سالها ، تصریح کرد: پروژه احداث استخر شهر فاروج پس از گذشت پانزده سال که راکد مانده به زودی به اتمام خواهد رسید.

حسین نژاد با بیان اینکه اولویت دولت سیزدهم اتمام پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای پنجاه درصد است ، خاطر نشان کرد: هیچ تفاوتی ندارد که پروژه ها مرتبط با چه دوران مدیریتی بوده بلکه اتمام و نگهداری آن حائز اهمیت است .

وی تامین آب شرب برای شهرستان فاروج را یک اولویت ویژه دانست و گفت : با انتقال آب های مرزی و استفاده از منابع آب پایدار امیدواریم مشکلات این بخش نیز برطرف شود .

حسین نژاد افزود : با اختصاص ۱۱۳ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات باید بستر برای حمایت بیشتر از سرمایه گذاران فراهم شود زیرا اعتقاد داریم که بخش خصوصی قوی تر از بخش دولتی است .

وی توجه به موضوعات حوزه جوانان همچون ابعاد تربیتی ، فرهنگی ، تفریحی ،اشتغال و ازدواج را مورد تاکید قرار داد و گفت: با اهمیت به این حوزه باید به رشد متوازن دست یافت .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره