اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 10:57

چهارشنبه, 18 آبان 1401 ساعت 11:46
  • .

استاندارد کلید ورود به بازارهای جهانی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: استاندارد می تواند نقش آفرینی موثر در امر رونق اقتصادی استان داشته باشد.

به گزارش نسیم امروز، ناصر فخر موحدی در در دیدار با مدیر کل و کارکنان اداره کل استاندارد به مناسبت روز ملی کیفیت با مهم دانستن استاندارد و عجین شدن آن در زندگی مردم ، بر اهمیت نقش استاندارد در پیشبرد اهداف اقتصادی استان افزود:مسئولین هم باید از حرکت ملی ترویج خرید کالای استاندارد ایرانی، برای اعتلای اقتصاد کشور حمایت کنند چرا که استاندارد نقطه عطف توسعه اقتصادی و کلید ورود به بازارهای جهانی است.

وی افزود؛ همه آحاد جامعه به جهت حمایت از کالای با کیفیت تولید داخل و رونق اقتصاد ملی، باید به مقوله استاندارد توجه کنند.

فخر موحدی با بیان اینکه تمام کشورهای دنیا برای حفظ منافع در رقابت های بازارهای بین المللی سعی می کنند تمام استانداردها را رعایت کنند، افزود: امروزه ملاک رقابت ها، کیفیت است و این مهم در سایه رعایت استانداردها محقق می شود .

وی با اشاره به اینکه استاندارد زبان مشترک بین تولیدکننده و مصرف کننده است، افزود: امروزه در بحث بازاریابی، حرف اول را رضایت مشتری می زند و لازمه این مهم رعایت استاندارد ها است .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره