اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 05:10

یکشنبه, 13 شهریور 1401 ساعت 11:34
  • .

۱۶۰۰ هکتار زمین در اختیار سرمایه گذاران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی از میزان 1600 هکتار زمین در اختیار سرمایه گذاران استان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، ناصر فخر موحدی در اولین جلسه کارگروه ایجاد و توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی سطح استان و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز با بیان اینکه ۱۶۰۰ هکتار اراضی در اختیار سرمایه گذاران است، گفت: ۸۳۵ هکتار در حال واگذاری و ۵۵۲ هکتار هم قابل واگذاری است اما ۲۹۴ هکتار فقط به صورت عملیاتی واگذار شده است.

وی افزود: تامین زیر ساخت ها و امکانات برای طرح های تولیدی در بخش های مختلف از خواسته های اصلی سرمایه گذاران است هر چند تلاش های خوبی در این حوزه صورت گرفته اما نیازمند توجه و اهتمام بیشتری هستیم .

وی گفت : با انجام اقدامات لازم درصدد هستیم سرمایه گذاران به صورت هدفمند در اراضی و مناطق مختلف بتوانند کار خود را آغاز کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه بر ایجاد امکانات و زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: حوزه های تامین آب و توجه به مسائل محیط زیست از مقوله های مهم در ایجاد ناحیه صنعتی است.

مهدی رشیدی افزود : تمام تاکید ما این است صنعت در شهرک های صنعتی باید جانمایی شود و ضروریست تا از زیر ساخت های موجود استان حداکثر استفاده را ببریم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره