اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 05:57

شنبه, 07 اسفند 1400 ساعت 11:07
  • .

حفظ کرامت انسانی در احداث بنا از رسالت های سازمان نظام مهندسی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان به جهت حفظ سرمایه های ملی کشور در حوزه ساخت و ساز و حفظ جان مردم در بحران های طبیعی باید بعنوان رکن اساسی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در دیدار دکتر حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور افزود: وظیفه و رسالت سازمان نظام مهندسی تنها معطوف به ساخت و ساز نیست بلکه حفظ نیازها و کرامت انسانی مورد توجه است .

وی خاطرنشان کرد: جهت پیشبرد بهتر پروژه ها باید شرکت ناظران حقوقی مخاطب اصلی پاسخگویی باشد و این موضوع باید در اجرای پروژه ها لحاظ شود.

در ادامه این دیدار سرپرست نظام مهندسی ساختمان کشور نیز دکتر حسین نژاد را به واسطه داشتن پشینه مهندسی بسیار فردی توانمند دانست و گفت : با وجود استاندار خراسان شمالی و توانمندی وی در حوزه فنی و مهندسی بدون شک شاهد تحولات خوبی برای این استان خواهیم بود.

دکتر حمزه شکیب افزود :سیاست اصلی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور رسیدن به مرجعیت حرفه ای و ایجاد وحدت رویه در تمام استانهاست.

وی تصریح کرد : با توجه به اینکه نهضت ملی مسکن در حال شکل گیری است باید موضوع کیفیت حرف نخست را بزند لذا طراحی ، نظارت و اجرای آن را بر عهده استانها قرار داده ایم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره