اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 08:35

یکشنبه, 05 ارديبهشت 1400 ساعت 12:25
  • .

تعیین تکلیف 50 درصد مسکن مهر بدون متقاضی خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه شهرسازی خراسان شمالی گفت: 50 درصد مسکن مهر بدون متقاضی خراسان شمالی تا کنون تعیین تکلیف شد.

علی فخرانی اظهار کرد: تاکنون هزار و 172 واحد مسکن مهر در استان که بدون متقاضی بود، که معادل نیمی از این واحدها تعیین تکلیف شده و مابقی هم امسال واگذار می شود.

وی افزود: پیش از این 2 هزار و 90 واحد مسکن مهر استان در سه شهر بجنورد، شیروان و اسفراین به علت نداشتن متقاضی موثر، بلاتکلیف بود که اخیراً بخش زیادی از این واحدها به متقاضیان جدید تخصیص داده شده است.

فخرانی با اشاره به اینکه این پروژه های مشکل دار مسکن مهر زیر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند گفت: اخیرا 608 واحد مسکن مهر در اسفراین به تعاونی مسکن آذین فورج تخصیص شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شیروان هم پروژه 60 واحدی به تعاونی مسکن مهر اتحاد و پروژه 54 واحدی به تعاونی مسکن نانوایان واگذار شد و 72 واحد هم به صورت خودمالکی به سازنده واگذار می شود.

فخرانی اظهار کرد: در گلستان شهر بجنورد هم پروژه 48 واحدی تگن سازه به شرکت تعاونی اقتصاد و رسانه تخصیص داده شده، پروژه 66 واحدی دیگر به تعاونی مسکن اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و 192 واحد هم به کارکنان ناجا تخصیص داده شده است.

وی تاکید کرد: مابقی واحدهای مسکن مهر هم امسال تعیین تکلیف می شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه شهرسازی خراسان شمالی گفت: 72 واحد مسکن مهر جاجرم هم به صورت خودمالکی به سازنده واگذار می شود.

وی افزود: با توجه به گرانی، افزایش قیمت و تورم، متقاضی موثر که توان مالی برای تامین آورده داشته باشد، وجود نداشت از این رو اجرای این پروژه ها بلاتکلیف مانده بود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه شهرسازی خراسان شمالی گفت: در استان 24 هزار و 62 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان برنامه ریزی و اجرا شده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره