اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 23:37

سه شنبه, 07 شهریور 1402 ساعت 13:12

احداث ۲۰ هزار واحد مسکن دولتی خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان در حال ساخت است.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در دیدار بازرس ویژه رییس جمهور با امام جمعه بجنورد اظهار کرد: اکنون مشکلی در تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان وجود ندارد و تلاش می شود تا ۲ سال آینده تمامی این واحد ها به بهره برداری برسد.

وی افزود: براساس بررسی‌های وزارت راه و شهرسازی این استان جزو ۱۰ استان برتر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است.

حسین نژاد گفت: ۶۴ هزار نفر از شهروندان استان خراسان شمالی در قالب طرح نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کرده بودند که از مجموع این تعداد ۴۰ هزار نفر واجد شرایط بودند.

وی با بیان اینکه در سفر دولت به خراسان شمالی، ۱۲۷ هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شد، خاطرنشان کرد: جدای از این اعتبار در سفر استانی رییس جمهور بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات نیز برای بخش های مختلف اختصاص داده شد.

استاندار خراسان شمالی گفت: برخی از طرح های سفر رییس جمهور همچون علاج بخشی سد بیدواز و سد گلمندره و ساخت بیمارستان راز و جرگلان وارد فاز اجرا شده و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

حسین نژاد با تاکید بر تعیین خط اعتباری ویژه برای پرداخت تسهیلات سفر دولت به خراسان‌شمالی، تصریح کرد: نسبت مصارف به منابع در بانک های خراسان شمالی بالا است و این افزایش پرداخت تسهیلات اشتغالزایی موجب جریمه و زیان بانک ها می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این دیدار با تاکید بر تسریع در اجرای مصوبات سفر استانی رییس جمهور، گفت: اکنون بسیاری از طرح های عمرانی مصوب به مطالبات مردمی تبدیل شده و از مسوولان می خواهیم به کارها سرعت ببخشند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری افزود: حضور در بین مردم و پیگیری مشکلات آنها از ویژگی های دولت سیزدهم است بی تردید نقش موثری در امیدآفرینی جامعه دارد.

وی خاطرنشان کرد: گرچه مشکلاتی نیز وجود دارد اما دولت سیزدهم به شکل جهادی وارد میدان شده است تا مشکلات مردم را حل کند.

بازدید از طرح استفاده پساب بجنورد در پتروشیمی خراسان و برخی پروژه های نیمه تمام از برنامه های سفر یک روزه رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس‌ جمهور در امر مبارزه با فساد به خراسان شمالی است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره