اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 16:57

جمعه, 13 تیر 1399 ساعت 09:40
  • .

ثمره جهش تولید ارتقا شاخص های اقتصادی و ایجاد درآمد پایدار است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر جمع بندی موانع جهش تولید شهرستان ها، گفت: نتیجه نهایی جهش تولید ارتقا شاخص های اقتصادی و ایجاد درآمد پایدار باشد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در نشست با معاونان استانداری و فرمانداران اظهار داشت: سند جهش تولید استان بر اساس اسناد بالادستی تهیه و به زودی برای اجرا ابلاغ می شود.

دکتر شجاعی مطرح کرد: بسیج و یکپارچه سازی تمامی ظرفیت های تولید، شناسایی موانع تولید و خلق فرصت های جدید از جمله مواردی است که باید توسط فرمانداران با جدیت پیگیری شود.

وی جذب سرمایه‌گذار از خارج استان و کشور را راهبردی مهم برای خلق فرصت های جدید برشمرد و تصریح کرد: نتیجه پایانی جهش تولید استان باید ارتقا شاخص های اقتصادی و علمی، رونق سفره های مردم و ایجاد درآمد پایدار در هر شهرستان باشد.

وی ادامه داد: برای توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان ها باید فرمانداران از طرفیت شهرداری ها و دهیاری ها به خوبی بهره مند شوند و آنان را در اجرای سیاست های استان و برنامه ریزی های شهرستانی شرکت دهند.

دکتر شجاعی افزود: حرف زدن از توسعه با اسیر بودن در افکار کوچک امکان پذیر نیست و باید برای تحقق سیاست های مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید بتوانیم جهش فکر، شعور و دیدگاه داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در نشست های مختلفی که در تهران و استان با مسئولان مختلف کشوری داشته ام نتایج خوبی رقم خورده است که می توانم به تمدید پروژه های معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به استان تا پایان دولت با نرخ دو برابر اشاره کنم.

انعقاد تفاهم نامه با رئیس کمیته امداد کشور برای حل مشکل مددجویان این نهاد تا یکسال آینده، تقویت ١٠٠ میلیارد تومان اعتبار برای تامین نداشته های بخش آموزش در سفر وزیر آموزش و پرورش به استان، برقراری پرواز خارجی از استان به کشور ترکمنستان در دیدار با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از دیگر رهاوردهای سفر و دیدار دکتر شجاعی با مسئولان کشوری بوده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره