اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 11:44

پنج شنبه, 12 تیر 1399 ساعت 12:38
  • .

افزایش چهارصد درصدی اعتبارات شهرستان مانه و سملقان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل بنیاد علوی کشور از افزایش چهارصد درصدی اعتبارات شهرستان مانه و سملقان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، محسن منصوری در نشست امضای تفاهم نامه بین استانداری و بنیاد علوی برای توسعه شهرستان مانه و سملقان، اظهار داشت: اعتبارات سال گذشته بنیاد علوی برای شهرستان مانه و سملقان حدود ده میلیارد تومان بود و امسال بیش از چهارصد درصد این منابع و اعتبارات افزایش می یابد.

وی افزود: حدود پنج تا شش میلیارد تومان پروژه ملی در دست اجرا و افزون بر سی میلیارد تومان تسهیلات خواهیم داشت.

به گفته منصوری امسال مجموع اعتبارات برای هزینه در شهرستان مانه و سملقان در حوزه های عمرانی، اجرایی، زیرساختی و توانمندسازی حدود ٨٠ میلیارد تومان خواهد بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: هدف اصلی بنیاد علوی توانمندسازی محرومین و تهیدستان با پرهیز از کارهای موردی و ناپایدار است.

وی ادامه داد: تحقق الگوی جامع آبادانی و پیشرفت مناطق محروم یعنی پرهیز از اجرای پروژه های های خرد و استقرار در یک شهرستان با هدف کمک به توانمندسازی آن شهرستان است تا با این تمرکز به رشد و ارتقای شهرستان ها کمک شود.

منصوری تاکید کرد: اولویت بنیاد علوی مسئله اصلی توانمندسازی شهرستان ها از طریق آموزش، ایجاداشتغال و تسهیل گری امور همراه با ایجاد و انجام پروژه های عمرانی است.

وی تصریح کرد: نه نمی توانیم و نه می خواهیم جایگزین دولت شویم بلکه برای انجام امور در کنار دولت هستیم و از کارها حمایت و پشتیبانی می کنیم.

وی گفت: تسریع در خدمات برای ما مهم است و امسال مصمم هستیم بسیاری از پروژه ها را به نقطه سرانجام برسانیم

منصوری اولویت بنیاد علوی را هزینه اعتبارات در پروژه های پیشران برای به حرکت درآوردن چرخه اقتصاد عنوان کرد و تاکید داشت: مدیران اجرایی استان باید همراه باشند و ورود ما به شهرستان ها با خروج برخی از دستگاه های اجرایی همراه نباشد چرا که موجب درجا زدن کارها می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره