اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 13:42

جمعه, 10 فروردين 1403 ساعت 11:11
  • .

۴۳۱ نفر از بیمه شدگان روستایی مستمربگیر شدند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌شمالی از مستمری بگیر شدن ۴۳۱ نفر از بیمه شدگان این استان در سال گذشته خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا بیدی با بیان اینکه تعداد حقوق بگیران این صندوق هم اکنون به چهار هزار و ۶۴۹ نفر رسیده است، اظهار کرد:‌ از مجموع مستمربگیران جدید ۱۱۳ نفر حکم مستمری از کار افتادگی، ۲۲۳ نفر حکم مستمری بازنشستگی و ۹۵ نفر نیز حکم مستمری بازماندگان را دریافت کردند.

وی افزود: اکنون از مجموع مستمربگیران خراسان شمالی یکهزار و ۷۶ نفر سالمندی، ۶۴۸ نفر از کار افتادگی، ۵۵۸ نفر پیش از موعد و همچنین ۲ هزار و ۳۶۷ نفر نیز مستمری بازماندگی ناشی از فوت سرپرست هستند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌شمالی گفت: چهار هزار و پنج خانوار روستایی، عشایری و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر این استان در سال گذشته زیر پوشش بیمه اجتماعی رفتند.

بیدی اظهار کرد:‌ با احتساب افرادی که در سال گذشته زیر پوشش صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان رفتند، اینک ۷۷ هزار و ۹۰۱ نفر از ساکنان روستاها بیمه اجتماعی شده اند.

وی ضریب پوشش بیمه ای استان را ۴۳.۲۴ درصد دانست و یادآور شد: خراسان شمالی در سال جاری سومین استان از نظر سهمیه تکلیفی داشت که بیش از این میزان بیمه شده جذب کرد.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌شمالی گفت: بیشترین ضریب پوشش بیمه ای استان مربوط به شهرستان شیروان با ۶۲.۱۷ درصد و کم ترین آن نیز با ۱۹.۳۳ درصد مربوط به شهرستان گرمه است.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از این جمعیت در روستاها سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره