اخبار برگریده
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403 09:22

دوشنبه, 23 اسفند 1400 ساعت 13:58
  • .

خروج گندم از استان ممنوع/ نانوایان ملزم به رعایت ساعت پخت هستند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: نانوایان ملزم به رعایت قوانین مربوطه به ویژه ساعت پخت هستند.

به گزارش نسیم امروز، محمود قنبری در جلسه کارگروه خرید تضمینی گندم با تاکید بر ممنوعیت خروج گندم از استان گفت: سال گذشته علی رغم افزایش تعداد مراکز خرید گندم اما گندم کمتری خریداری شد.

درخواست افزایش تعداد مراکز خرید گندم در استان از دستورکارهای این نشست بود که قنبری در این خصوص گفت: با هدف کاهش هزینه بدون نیاز به افزایش این مراکز طی مکاتباتی با سطح ملی تلاش خواهیم کرد کمک هزینه ای برای حمل و نقل به روستاها و مزارع گندم دور از مراکز خرید گندم داشته باشیم.

وی گفت: کمک های آموزشی و فنی به کشاورزان در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار دارد و کشاورزان باید متعهد به فروش گندم به مراکز خرید استان باشند و گندم را از استان خارج نکنند.

قنبری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تاکید نظام جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه نان باید ارزان در اختیار مردم قرار بگیرد، افزود: نانوایان ملزم به رعایت قوانین مرتبط از جمله نصب قیمت و ساعت پخت هستند.

وی با تاکید بر همکاری فرمانداری ها، اتحادیه نانوایان و اتاق اصناف شهرستان ها برای کنترل و نظارت بر ساعت کاری نانوایان، گفت: این نظارت ها باید بیشتر و متخلفان شناسایی شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره