اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 16:13

شنبه, 21 اسفند 1400 ساعت 09:48
  • .

شتاب بخشی در روند توسعه استان با ارتقاء بهره وری دستگاه های اجرایی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی بر ارتقاء بهره وری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با هدف شتاب بخشی در روند توسعه استان تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، علی بیگ زاده در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان گفت: ارتقا بهره وری از تکالیف قانونی در برنامه ششم توسعه و قانون بودجه کشور است و باید به دنبال افزایش کارآیی و اثربخشی امکانات و تجهیزات باشیم.

وی افزود: طرح های موفق بهره وری دستگاه های اجرایی استان به سازمان ملی بهره وری کشور پس از تصویب در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان ارسال می شود.

تدوین شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در سال 1400 از دیگر دستورکارهای این جلسه بود که بیگ زاده در این خصوص گفت: علاوه بر شاخص های اختصاصی و عمومی کشوری، 11 شاخص استانی نیز در بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی استان لحاظ خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی همچنین بر تجهیز دستگاه های اجرایی ، موسسات و بانک ها به درگاه های دریافت مدارک هویت خدمت گیرندگان به صورت الکترونیکی، افزود: این قانون باید در استان به طور 100 درصد اجرا شود و همچنین دستگاه های اجرایی باید به درگاه های اخذ مجوز در حوزه سرمایه گذاری مجهز شوند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره