اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 09:23

یکشنبه, 26 مرداد 1399 ساعت 11:02
  • .

200 بسته گوشت نذری در میان خانواده های نیازمند شیروان توزیع شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) شیروان 200 از توزیع 200 بسته گوشت نذری بین نیازمندان شناسایی شده این شهرستان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، غلامرضا مکرمی با اعلام این خبر گفت: بسته های گوشت نذری ارسالی، به همت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) شهر قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا و در راستای طرح مواسات و کمک های مؤمنانه و نیز محرومیت زدایی به مناسبت میلاد ثامن الائمه، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) که با همکاری کانون های مساجد شهری و روستایی شیروان انجام گرفت.

وی افزود: بر این اساس 200 بسته گوشت نذری بین خانواده های نیازمند شیروان در مناطق مختلف توزیع شد.

مکرمی با معرفی کانون های روستایی و شهری مساجد مشارکت کننده در این اقدام خداپسندانه در شهرستان شیروان گفت: کانون فرهنگی هنری «شهدای شهرک ولیعصر(عجل الله تعالی فرج الشریف)»، کانون «وحدت»، کانون «ذوالفقار»، کانون «امام حسن مجتبی (علیه السلام)»، کانون «شهدای بزرل آباد»و نیز کانون «آل یاسین» مسجد روستای رضاآباد شرقی در اجرای این طرح همیاری کردند.

وی همچنین در ادامه کانون «غدیر » روستای دوین، کانون فرهنگی هنری «اسوه » روستای مشهد طرقی، کانون« امام سجاد (ع)» و نیز «ثامن الائمه (ع )» را نیز در ادامه اسامی کانون های مشارکت کننده شهری و روستایی شیروان نام برد.

گفتنی است: پیش از این نیز طی سه مرحله توزیع گوشت گرم در سراسر استان توسط کانون ها صورت گرفته که دو مرحله به صورت خرید دام و ذبح و توزیع گوشت قربانی انجام گرفته و یک مرحله نیز به صورت گوشت های بسته بندی، معادل 3هزار بسته بین خانواده های نیازمند در استان خراسان شمالی توزیع شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره