اخبار برگریده
پنج شنبه, 30 فروردين 1403 21:17

یکشنبه, 27 مهر 1399 ساعت 08:18
  • .

آموزش مراحل طرح ایران قوی به فعالان فهما در بجنورد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

طرح ایران قوی و نحوه ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد، به فعالان و رابطان کانون مسجد امام حسین (ع ) در بجنورد آموزش داده شد.

به گزارش نسیم امروز، نحوه ثبت فعالیت ها در دومین رویداد ملی فهما که با عنوان «ایران قوی» برگزار می شود، به رابطین و فعالان نوجوان و جوان کانون فرهنگی هنری رمضان مسجد امام حسین (ع) بجنورد آموزش داده شد.

بر این اساس حاضران در جلسه با مراحل مختلف ثبت اعضاء، نحوه عضو گیری در کانون و نیز خدمات و عناوین آموزشی و جشنواره ها و 12 رواق فرهنگی هنری و کارآفرینی و نوآوری در سامانه بچه های مسجد آشنا شدند.

همچنین مسابقات فرهنگی هنری و شرکت در دوره های آموزشی ثبت شده در سامانه بچه های مسجد و میزان دریافت امتیاز و بهره مندی از خدمات در نظر گرفته برای اعضای کانون ها نیز در این جلسه به صورت مجزا معرفی شد.

این جلسه با پاسخ به سوالات احتمالی حاضران توسط دو تن از کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان پایان یافت.

لازم به توضیح است: کانون فرهنگی هنری رمضان بجنورد رابط اصلی کانون های مساجد شهر بجنورد است.

یادآور می شود: استان خراسان شمالی در نخستین رویداد ملی فهما در سال 98، به همت و تلاش کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان، توانست در میان استان های برتر فهما در شاخص رسانه و فضای مجازی قرار بگیرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره