اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 14:45

شنبه, 25 شهریور 1402 ساعت 20:55
  • .

همبستگی مردم و مسوولان توطئه دشمنان را خنثی کرد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: همبستگی مردم و مسوولان در حوادث گوناگون توطئه دشمنان را علیه ارزش های انقلاب اسلامی خنثی کرده است.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در مسجد امام خمینی(ره) بجنورد در جمع مردم این شهر اظهار کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب از هر ابزاری برای تضعیف این حرکت مردمی استفاده کردند اما مردم با بصیرت ایران آنها را در رسیدن به اهداف شوم ناکام گذاشتند.

وی افزود: بدخواهان انقلاب اسلامی ابتدا جنگ هشت ساله را به راه انداختند و بعد از آن تحریم های گوناگونی علیه مردم ایران اعمال کردند.

حسین نژاد ادامه داد: وقتی آنها در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند با بهره گیری از فضای مجازی و وارونه جلوه دادن حقایق سعی در فاصله انداختن بین مسوولان و مردم داشتند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: دشمنان در فضای رسانه و مجازی دستاوردهای نظام را کوچک نشان می دادند تا حس ناامیدی را در جامعه ترویج دهند.

وی با بیان اینکه امنیت کشور مدیون نیروهای بسیجی و نظامی است، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی کشور متشکل از افراد دیندار و متعهدی است که همواره برای حفظ ارزش های دینی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

حسین نژاد افزود: این نیروها در تمامی بحران ها و مواقع حساس در کنار مردم هستند و همواره امنیت را به مردم ایران هدیه می کنند.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 26 شهریور 1402 ساعت 08:29
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره