اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 05:46

چهارشنبه, 17 اسفند 1401 ساعت 08:11
  • .

اقتدار نظام مدیون سربازان گمنام امام زمان است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی اقتدار نظام اسلامی را مدیون خون شهیدان و تلاشها و فداکاری های سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد با صدور پیامی فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت و افزود: ایران اسلامی با تلاش این سربازان به جزیره ثبات و آرامش تبدیل شده است و امنیت کشور مرهون خون شهیدان و فداکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

وی در این پیام آورده است: هفته سربازان گمنام که امنیت را برای ایران به ارمغان آورده است با امنیت عدالت برای محرومان و مستضعفان جهان از سوی مهدی موعود می تواند بشارت جهانی عاری از تخاصم باشد.

در ادامه پیام استاندار خراسان شمالی آمده است: در عصر غیبت، شیعیان وظیفه دارند با انتظار فرج، ضمن اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ستم و فساد، زمینه تشکیل حکومت جهانی ولی عصر(عج) را فراهم کنند.

این پیام می افزاید: در روزگاری که منتظران برای طلوع آفتاب امید لحظه شماری می‌کنند، بر ما واجبست در عصر غیبت، با انتظار فرج و تمهید مقدمات جامعه را مهیای این مهمان آسمانی کنیم و زمینه‌ ظهور امام عصر(عج) را فراهم سازیم.

در این پیام آمده است: نیمه شعبان این سالروز ولادت «ولی الله اعظم »حضرت مهدی موعود را به هم استانی های خود این بی ریاترین شیعیان و ملت ایران و خاصه به سربازان گمنام حضرتش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 17 اسفند 1401 ساعت 09:59
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره