اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 15:17

جمعه, 03 شهریور 1402 ساعت 15:56
  • .

هفته دولت فرصتی ویژه برای امیدآفرینی در جامعه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: هفته دولت فرصتی ویژه برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی و امیدآفرینی در جامعه است.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، کارهای بسیار بزرگی برای توسعه کشور انجام شده است که باید در جامعه تبیین شود.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی برخلاف بسیاری از پیش بینی های دشمن سریع قدرت گرفت و هم اکنون در بسیاری از عرصه های علمی، پزشکی، اقتصادی و نظامی پیشرو است.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: گرچه مشکلاتی نیز وجود دارد اما دولت سیزدهم به شکل جهادی وارد میدان شده است تا مشکلات مردم را حل کند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: در این بین هفته دولت نیز فرصتی ارزشمند است تا مسوولان خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی در جامعه تببین کنند.

وی دولت سیزدهم را مردمی، ساده زیست و پرتلاش عنوان کرد و گفت: طرح های بزرگی در سطح کشور همچون انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران در حال اجرا است.

حجت الاسلام نوری با اشاره به عضویت ایران در گروه "بریکس" گفت: عضویت در این گروه دستاورد بزرگی است که در دولت سیزدهم محقق شد زیراکه این مجموعه بزرگ اقتصادی یک چهارم تولید ناخالص دنیا را دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: گرچه دشمنان تحریم های زیادی علیه کشور اعمال کرده اند اما با عضویت ایران در گروه های اقتصادی قدرتمند و تعاملات با کشورهای گوناگون بسیاری از تحریم ها را بی اثر خواهد کرد.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی دشمن برای تضعیف باورهای دینی در جامعه، گفت: دشمنان سرمایه گذاری سنگینی در فضای رسانه و مجازی برای فریب جوانان انجام داده اند تا آنها را از ارزش های دینی دلسرد کنند.

آخرین ویرایش در شنبه, 04 شهریور 1402 ساعت 11:27
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره