اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 19:06

چهارشنبه, 28 تیر 1402 ساعت 18:32
  • .

رشد 55 درصدی کمک های مردمی در کمیته امداد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی سطح کشور در سه ماهه نخست امسال جمع آوری شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش نسیم امروز، سید مرتضی بختیاری عصر چهارشنبه در نخستین همایش حاجت های مردمی، نعمت های الهی در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد بجنورد اظهار کرد: این میزان کمک توسط مردم به نیازمندان بوده است که فقط گزارش آن را کمیته امداد امام خمینی (ره) دریافت کرده است.

وی افزود: پارسال ۱۰ هزار مرکز نیکوکاری در سطح کشور هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان کمک های مردمی را جمع آوری کردند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در ادامه بیان کرد: در مجموع پنج میلیون مشترک صدقات، ۱۰۰ هزار مودیان زکات، یک میلیون و ۳۰۰ حامی اکرام و ۷۰۰ هزار هم خیر در مراکز نیکوکاری در سطح کشور وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در ادامه این آیین اظهار کرد: ۱۳۵ موسسه خیریه ۳۸ تشکل مردمی و ۱۷۸ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال هستند.

مجیدالهی راد بیان کرد: این موسسه ها و تشکل های مردمی در زمینه های مختلف از جمله معیشت، مسکن، اشتغال، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی، لوازم ضروری، جهیزیه برای نوعروسان و حمایت بیماران خاص به نیازمندان خدمت می کنند.

در پایان این همایش شماری از موسسه های برتر و تشکل های مردمی با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و مسوولان استانی و شهرستانی تجلیل شدند.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون و ۱۱ نفری، ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

این استان از نظر سرانه درآمد خانوار، در رده آخرین استانهای کشور قرار دارد.

شرکت در مراسم آیین خودکفا شدگان مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره)، افتتاح ساختمان کمیته امداد بخش مرزی جرگلان، شرکت در همایش نخبگان تحت حمایت و حضور در همایش تجلیل از نیکوکاران خراسان شمالی از برنامه های سفر ۲ روزه رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) به این استان بود.

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 29 تیر 1402 ساعت 09:03
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره