اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 10:38

پنج شنبه, 05 تیر 1399 ساعت 11:05

اعطای ۲۰ هزار واحد مسکونی به مددجویان تا یکسال آینده

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از اعطای ۲۰ هزار واحد مسکونی به مددجویان در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تا یکسال آینده خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، سید مرتضی بختیاری در حاشیه بازدید از مجتمع تولیدی پوشاک در روستای توتلی شهرستان راز و جرگلان اظهار داشت: یکی از طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد بهره‌مندی از کارآفرینان با انگیزه و اراده قوی می باشد.

بختیاری افزود: مجتمع تولیدی پوشاک روستای توتلی یکی از کارگاه های فعال اشتغالزایی کمیته امداد در راز و جرگلان می باشد که در ایام شیوع کرونا تعداد قابل توجهی ماسک و لباس مورد نیاز در بیمارستان ها را تولید کرد.

وی گفت: در این کارگاه ۸۰ شغل با دریافت ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در دو نوبت از کمیته امداد از سال ۹۲ ایجاد شده و تا کنون موفقیت‌های خوبی داشته است.

وی ادامه داد: این واحد تولیدی اگر بتواند برای ۵۰ مددجوی دیگر شغل ایجاد کند یک و نیم میلیارد تومان وام قرض الحسنه از سوی کمیته امداد به آن تعلق خواهد گرفت.

بختیاری با اشاره به گزارش استاندار در خصوص نرخ پایین بیکاری استان خراسان شمالی، گفت: نرخ بیکاری استان ۷ درصد است که در کشور کمتر استانی با این نرخ بیکاری پایین داریم و با ایجاد مشاغل کوچک این نرخ می تواند باز هم کاهش یابد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره