اخبار برگریده
پنج شنبه, 30 فروردين 1403 08:49

شنبه, 05 مهر 1399 ساعت 09:00
  • .

بیانیه نماینده مردم بجنورد در خصوص دنا پلاس

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

محمد وحیدی نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در واکنش به موضوع واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس با صدور بیانیه ای اعلام کرد که هر موضوعی که باعث برداشت سواستفاده و بیت المال و جایگاه باشد را هرگز نمی پذیرم .

به گزارش نسیم امروز؛ در پی اظهارات علی جدی نماینده مردم شیروان در مورد دناپلاس واگذار شده به نمایندگان مجلس ؛ محمد وحیدی نماینده مردم شهرستانهای بجنورد؛ مانه و سملقان؛ راز و جرگلان؛ گرمه و جاجرم بیانیه ای صادر کرد که متن این بیانیه به این شرح است:

"بسمه تعالی "

باسلام و عرض ادب و احترام حضور مردم شریف بجنورد،مانه و سملقان،رازو جرگلان ،گرمه و جاجرم

بنده "محمد وحیدی "فرزندی از خراسان شمالی به استحضار ولی نعمتان خود می رسانم: اینجانب درحالی که بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا در طی درمان و مرخصی استعلاجی به سر می برم ،ضمن تقدیر و تشکر از پیام ها و تماس های جویای احوال ،از محبت های شما مردم عزیز که واقعا در این روزهای سخت بیماری قوت قلب بود،وشفای خود را از دعای خیر همه سروران می دانم.

مطلبی را از جهت همدلی و همراهی با بزرگواران هم استانی و خصوصا عزیزان حوزه انتخابیه به سمع و نظر می گذارم.

موکلین عزیزم ؛

در این روزهای سخت اقتصادی و معیشتی که برای برخی، دیگر صحبت از نان نیست،دست کم سفره ای نیست ،همه ما درکنار یکدیگر در استانی که نرخ تورم آن بالاترین و درآمدش هم از کمترین هاست دست و پنجه نرم میکنیم .

چگونه میتوانم حتی لحظه ای به امکاناتی که مورد رضایت مردم نباشد فکر کنم !!

در واقع دیگران اشاره به استفاده از خودرو برای نمایندگان در ادوار گذشته می کنند ویا بعضا اعتقاد دارند برای رفع امور نیاز به امکاناتی است.

اما از آنجایی که ملاک بنده میزان رضایت مردم که حتما رضایت خدا هم در آن هست در این مدت درک،نموده ام که خاطر مردم مکدر شده است.

هرچند اینجانب در زمان انتخابات نیز منزل شخصی خود را که در سال 80 ماحصل حقوق معلمی و حمایت مالی پدر عزیزم در آشخانه بود را فورا برای هزینه های انتخاباتی خویش به فروش رساندم،تا به هیچ عنوان دین کسی بر گردنم نباشدو با مانده آن مشکل مسکن اجاره ای تهران را حل کرده باشم.

در مساله کنونی" اعطای خودرو "به نمایندگان مجلس صراحتا اعلام می نمایم هر موضوعی که باعث برداشت سواستفاده و بیت المال و جایگاه باشد را هرگز نمی پذیرم .

اعتقاد قلبی ام این است ؛مجلس چنان رفتار نماید که "نمایندگان انقلابی" لقب گرفته، زیر بار دین هیچ کس ،هیچ وزیر ،هیچ نهاد،گروه ،وجریانی نباشد تا بتواند به دور از انحراف ،به دور از قدرت طلبی،به دور از دنیا طلبی،باشجاعت "وکیل شریف مردم" باقی بماند.

در این ایام سالگرد"دفاع مقدس" پس از 40 سال خرسندیم بر دفاع از ولایت،خرسندیم بر دفاع از اسلام عزیز،خرسندیم بر دفاع از ایران عزیز و این افتخار کوچکی نیست و شهادت قله کمال انسانی در این مسیراست که خون شهیدان و سردار دلها حیات طیبه را میسازند کما اینکه تربت سید شهدا دارالشفاء آزادگان جهان در طول تاریخ است ...

به اسحتضارموکلین عزیزم و ریاست محترم مجلس آقای دکتر قالیباف فرمانده عزیزم در دفاع مقدس می رسانم که به هر نحو ممکن با کمک مردم و دوستان، قریب 700روستای حوزه انتخابیه در پنج شهرستان را طی میکنم ولی حاضر به دریافت" وسیله ای که حتی ثانیه ای ذهن مخاطب را مخدوش سازد را نمیپذیرم".

" وما توفیقی الا بالله علیه توکلت والیه انیب"

آخرین ویرایش در شنبه, 05 مهر 1399 ساعت 09:00
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره