اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 11:34

دوشنبه, 26 تیر 1402 ساعت 12:28
  • .

طلاب برای تبلیغ دینی موثر بیشتر تلاش کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: طلاب و روحانیون باید برای تبلیغ دینی موثر بیشتر تلاش کنند و از تمامی ظرفیت ها بهره گیرند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در دیدار معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: تبلیغ و تبیین ارزش های اسلامی امروزه نیاز جامعه است و طلاب و روحانیون در این عرصه وظیفه دو چندانی دارند.

وی افزود: در شرایطی که دشمن از همه ظرفیت های خود بویژه رسانه ها سعی در تضعیف ارزش های اسلامی جامعه دارد روحانیون نیز باید با استفاده از تمامی توانمندی ها در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن بایستند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: طلاب و روحانیون نه تنها باید پاسخگوی شبهات جوانان باشند بلکه باید آنها را از توطئه های دشمنان علیه ارزش های دینی نیز آگاه کنند.

وی تصریح کرد: گرچه در سال های اخیر تلاش های زیادی برای تبلیغات اسلامی موثر انجام شده است اما این حوزه باید بیش از پیش مورد توجه جدی قرار گیرد.

امام جمعه بجنورد گفت: ریاست تبلیغات اسلامی نیز به دنبال تحول است که این نشان از عزم و اراده جدی برای تبلیغ موثر در کشور است.

حضور در رزمایش راهبران تبیین، دیدار با استاندار با خراسان شمالی، نشست با مسوولان نهادهای فرهنگی و علمای اهل سنت خراسان شمالی، حضور در منزل شهید احمدی و شرکت در مراسم شال گذاری مداحان و شاعران آیینی خراسان شمالی از برنامه های سفر یکروزه معاون سازمان تبلیغات اسلامی به این استان است.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 26 تیر 1402 ساعت 19:58
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره