اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 05:36

پنج شنبه, 17 فروردين 1402 ساعت 16:15
  • .

روز قدس روزه مبارزه با استکبار است/ فلسطین تنها نیست

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: روز قدس نشانه قدرت نرم جمهوری اسلامی در برابر استکبار و زورگویان عالم است .

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان پیشانی استکبار در منطقه چالش های زیادی را در جهان اسلام ایجاد کرده و ایستادگی در برابر آن مقابله با تمام زورگویان عالم است.

وی افزود: مستکبران عالم قدرت خود را در این رژیم تجمیع کرده اند تا توطئه های گوناگون را از طریق صهیونیست ها علیه اسلام اجرا کنند.

حجت الاسلام نوری گفت: مردم مسلمان ایران در این روز جهانی به رژیم جنایتکار صهیونیست و مستکبران عالم می فهمانند که نه تنها فلسطین و سرزمین های اشغالی بلکه هیچ مظلومی در سطح جهان تنها نیست.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: این راهپیمایی ها با حضور حماسی مردم بی تردید موجب ترس دوباره رژیم های مستکبر می شود و آنها را برای اجرای برنامه های شوم علیه اسلام ناامید خواهد کرد.

وی با اشاره به حمایت های نظام اسلامی از مردم مظلوم فلسطین، گفت: رژیم صهیونیستی پیش از انقلاب اسلامی در حال پیشروی در منطقه و سرزمین های اشغالی بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی و ابتکار امام راحل(ره) در نامگذاری روز جهانی قدس از پیشروی این رژیم جنایتکار جلوگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: در واقع برگزاری راهپیمایی های باشکوه روز قدس، حضور حماسی مردم و شکل گیری جریان انتفاضه موجب شد که این رژیم کودک کش کرانه باختری را تحویل دهد.

آخرین ویرایش در جمعه, 18 فروردين 1402 ساعت 08:46
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره