اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 22:43

سه شنبه, 19 دی 1402 ساعت 09:38

اردوی جهادی- درمانی قرارگاه الکفیل در بجنورد برپا شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: اردوی جهادی، درمانی و فرهنگی قرارگاه جهادی الکفیل در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برپا شد

به گزارش نسیم امروز، مجید الهی راد اظهار کرد: این گروه جهادی برای خدمات‌دهی درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان استان از امروز به مدت چهار روز به این قشر خدمت ارایه می دهند.

وی گفت: با توجه به قیمت‌های بالای تعرفه‌های دندانپزشکی و درمانی از گروه جهادی الکفیل درخواست کمک به نیازمندان استان انجام شد که با برنامه‌ریزی انجام شده این گروه جهادی از ۱۹ تا ۲۲ دی ماه در مصلای شهر بجنورد حضور یافته و به ارائه خدمات مختلف به نیازمندان خواهند پرداخت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: قبل از حضور این گروه جهادی گروه های هدف تحت حمایت کمیته امداد غربالگری شدند و بر اساس نیازشان و برنامه ریزی انجام شده در این بازه زمانی در محل مصلی شهرستان بجنورد از خدمات استفاده خواهند کرد.

الهی راد با بیان اینکه بیش از ۷۰ پزشک متخصص از داخل و خارج استان در این اردوی فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: بیش از هشت نوع خدمت درمانی از جمله انجام خدمات دندانپزشکی، بینایی سنجی، مغز و اعصاب، داخلی، اطفال، زنان، فیزیوتراپی برای نیازمندان انجام خواهد شد.

وی افزود: بیماران شناسایی شده از جامعه تحت حمایت در شهرستان بجنورد و شهرستان های استان هستند .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: این اردو با همکاری دستگاه های اجرایی، صنایع استان، خیران و نیکوکاران در حال برگزاری است و پیش بینی می شود بیش از سه هزار نیازمند از خدمات این گروه در این مدت بهره مند شوند.

به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی این نهاد حمایتی در ۹ ماه سال جاری ۲۵۱ میلیارد ریال اعتبار در حوزه درمان مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی هزینه کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره