اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 01:34

چهارشنبه, 29 آذر 1402 ساعت 11:43

۱۲ هزار بسته یلدایی بین نیازمندان توزیع شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این نهاد حمایتی در آستانه شب یلدا ۱۲ هزار بسته معیشتی بین مددجویان زیر پوشش و نیازمندان استان توزیع کرد.

به گزارش نسیم امروز، مجید الهی راد اظهار کرد: این بسته های یلدایی توسط این نهاد با همکاری مراکز نیکوکاری استان تهیه و توزیع شد که ارزش کل این بسته ها ۵۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته یلدایی به طور میانگین چهار میلیون ریال است، افزود: امسال بیش از ۱۸۰ مرکز نیکوکاری در استان به پویش "یلدای مهربانی" کمیته امداد پیوستند و در جمع آوری و توزیع بسته های یلدایی بین نیازمندان استان با کمیته امداد مشارکت داشتند.

الهی راد تصریح کرد: سال گذشته نیز این نهاد با همکاری خیرین و مراکز نیکوکاری ۱۰ هزار بسته یلدایی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: خیرین و مردم نوعدوست خراسان شمالی می‌توانند جهت مشارکت در امر خداپسندانه کمک به تهیه بسته های یلدایی برای ایتام و نیازمندان به این پویش پیوسته و کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ و یا کد آسان پرداخت*۸۸۷۷*۰۵۸# به دست نیازمندان برسانند.

به گزارش ایرنا، شب یَلدا یا شب چله یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است و در این جشن، طی شدن بلندترین شب سال و به دنبال آن بلندتر شدن طول روزها در نیم‌کره شمالی که مصادف با انقلاب زمستانی است، گرامی داشته می‌شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره