اخبار برگریده
پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403 12:13

شنبه, 14 بهمن 1402 ساعت 14:29
  • .

راه اندازی سه شبکه انتخاباتی در خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از نظام های پیشرو در برگزاری انتخابات است.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری افزود: انتخابات نماد مردم سالاری است و اگر می خواهیم تحولی در جامعه رخ دهد باید در این رویداد سیاسی مشارکت پرشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: مردم نیز در انتخاب نامزد انتخاباتی حساسیت به خرج دهند و فردی اصلح را انتخاب کنند زیرا که این امر نقش موثری در شتاب بخشی به توسعه استان خواهد داشت.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه راه اندازی شبکه های انتخاباتی در استان ها اقدام ارزشمندی است، گفت: پیش از این نامزدهای انتخاباتی نمی توانستند برنامه های خود را به گوش همه مردم برسانند اما با راه اندازی این شبکه ها این افراد می توانند، تبلیغات خود را به راحتی برای حوزه انتخابیه خود تشریح کنند.

خراسان شمالی بدون احتساب شهرستان فاروج در این استان که با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، دارای چهار کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم، حوزه انتخابیه شیروان و حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره