اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 03:52

سه شنبه, 21 ارديبهشت 1400 ساعت 18:23
  • .

پیشنهاد تخصیص خط اعتبار ۲۵هزار میلیاردی ریالی به خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی در دیدار با مدیر عامل بانک کشاورزی خواستار تخصیص خط اعتباری ۲۵هزار میلیارد ریالی به استان شد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، محمد علی شجاعی در دیدار مدیرعامل بانک کشاورزی در تهران گفت : ۱۰ هزار میلیارد ریال از این اعتبار در قالب تسهیلات ارزان قیمت از محل مصوبات سفر رییس جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی به اختصاص یابد.

نماینده عالی دولت دراستان خراسان شمالی گفت : این اعتبار برای اجرای طرح های توسعه ای؛ عمرانی؛ اشتغالزایی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

شجاعی اظهارداشت : همچنین ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیز از منابع داخلی بانک کشاورزی با نرخ سود ترجیحی بانک مرکزی تخصیص داده شود.

خراسان شمالی زراعی و باغی ۳۰۴ هزار و ۳۳۱ هکتار زمین کشاورزی دارد که ۴۷ درصد آن را اراضی آبی و بقیه را دیمزارها تشکیل می دهد، خراسان شمالی همچنین با حدود سه میلیون واحد دامی از قطب های دامپروری کشور محسوب می شود و سالانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی و دامی در این استان تولید می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی دهم دیماه، پارسال در سفری ۲ روزه، با هدف بررسی وضعیت کشاورزی خراسان شمالی، بازدید از بخش های مختلف زراعی، باغی، دامی و صنایع تبدیلی این استان، افتتاح چند طرح و کلنگ زنی چند طرح دیگر به این استان سفر کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره