اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 13:33

شنبه, 04 ارديبهشت 1400 ساعت 17:44
  • .

برخورد جدی با متخلفان از مصوبات ستاد کرونا

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: هر سیستم نظارتی هر گونه تخطی از مصوباتی را در هر بخشی گزارش دهد سریعا بدون بروکراسی اداری برخورد انجام شود.

به گزارش نسیم امروز، محمدعلی شجاعی پس از نشست ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، خطاب به اعضای ستاد استانی مدیریت این بیماری اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان باید افراد دارای تست مثبت کرونا را به خانواده و محل کار فرد معرفی کند.

شجاعی در خصوص برگزاری مراسم شب های قدر گفت: برنامه ریزی استان اگر با مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا منافاتی ندارد به شهرستان ها ابلاغ شود.

وی افزود: در بحث دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی به طور جدی ورود شود چرا که هر چه ترددها کم شود زنجیره انتقال این بیماری زودتر از بین می رود.

شجاعی با بیان این در بحث برخوردها و نظارت ها نباید نگاه یکسانی داشته باشیم، گفت: نقاط قرمز ابتلا با جزئیات بیشتر شناسایی شود تا بدانیم در کدام شهر، صنف، مکان عمومی و... شیوع بیماری بیشتر است تا با نگاه ویژه تر و جدی تر نظارت و برخورد کنیم.

وی افزود: برخورد با متخلفان از مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا با جدیت بیشتری باشد.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با صدور دستور خاموشی روشنایی تمامی بوستان ها و مکان های عمومی سطح استان تا اطلاع ثانوی، گفت: انواع شاخص های رعایت پروتکل ها به تفکیک شهرستانی مشخص شود تا به فرمانداران برای نظارت و برخورد ابلاغ شود.

محمدعلی شجاعی افزود: صدا و سیما بحث هشدارها و اطلاع رسانی به مردم را با جدیت بیشتری پیگیری کند چرا که در حال حاضر اعضای خانواده مراجعه کنندگان به بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند.

شجاعی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: باید با تلاش دسته جمعی، اجرای مصوبات و برخورد قاطع با متخلفان زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنیم.

آخرین ویرایش در شنبه, 04 ارديبهشت 1400 ساعت 17:44
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره