اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 15:53

دوشنبه, 01 خرداد 1402 ساعت 09:07
  • .

قدردانی خانه مطبوعات و رسانه های استان از استاندارخراسان شمالی و مدیرکل حوزه استاندار

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاشهای دکتر محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی و مدیرکل حوزه استاندار قدردانی کرد.

به گزارش نسیم امروز، در متن لوح سپاس خانه مطبوعات و رسانه های استان خطاب به استاندار خراسان شمالی آمده است: جامعه رسانه‌ای استان وظیفه خود می داند به پاس زحمات و نگاه بلند ، پدرانه و دلسوزانه و حمایت‌های بی‌شائبه حضرتعالی از خبرنگاران واهالی مطبوعات و رسانه‌های استان به عنوان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی واطلاع رسانی، صمیمانه تشکر و قدردانی نماید. امید که این تلاشها مورد رضای درگاه احدیت قرار گیرد.

توفیق آن برادر ولایی و مخلص را در خدمت به مردم عزیز استان از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.

همچنین مدیرعامل خانه مطبوعات از تلاشهای و پیگیری های مستمر جناب آقای محمد تقی ولیان مدیرکل حوزه استاندار و همراهی های صمیمانه وی با اهالی رسانه و خبرنگاران عزیز استان تشکر و قدردانی کرد.

متن لوح سپاس خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی خطاب به مدیرکل حوزه استاندار به این شرح است:

با سلام و احترام

لازم میدانم به پاس زحمات ، تلاشها و پیگیری‌های مستمر و همراهی های بیدریغ و خالصانه‌جنابعالی با خانه مطبوعات و رسانه های استان به ویژه خبرنگاران عزیز و اهالی رسانه‌صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم. امید که این تلاشها مورد رضای درگاه احدیت قرار گیرد.

توفیق آن مدیر جوان ، انقلابی و ولایی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.



گفتنی است: در سالهای اخیر دکتر محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی با نگاه ویژه ای از جامعه رسانه ای استان در مناسبت های روز خبرنگار و ایام نوروز و همچنین پیگیری های لازم برای رفع مشکلات مسکن خبرنگاران حمایت کرده و تحقق این حمایت ها با پیگیری های مستمر و همراهی های مدیرکل حوزه استاندار به سرانجام رسیده است.

به گزارش نسیم امروز، هم اکنون استان خراسان شمالی دارای 37 رسانه دارای مجوز، 12 خبرگزاری فعال و بیش از 50 سرپرستی روزنامه سراسری است و قریب 160 نفر از اهالی رسانه در این استان فعالیت می کنند.

متاسفانه خراسان شمالی همچنان در جدول رسانه های دارای مجوز کشوردر رتبه 31 کشوری قرار دارد و نسبت به استانهای همطراز خود فاصله زیادی دارد، لذا با توجه به اینکه در گزارش «پایش فقر» این استان از لحاظ خط فقر و محرومیت دومین استان کشور محسوب می شود، نیازمند حمایت های بیشتر مسئولان و توجه بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه رسانه است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره