اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 14:51

یکشنبه, 07 خرداد 1402 ساعت 15:41
  • .

روابط عمومی‌ها دستاوردهای نظام اسلامی را تبیین کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان باید دستاوردهای نظام اسلامی را تبیین کنند.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در همایش روابط عمومی های خراسان شمالی اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی جنگ فرهنگی به راه انداخته اند، روابط عمومی در خط مقدم عرصه جهاد تبیین و امیدآفرینی قرار دارند.

وی افزود: دشمنان با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی می خواهند دستاوردهای جمهوری اسلامی را کوچک و مسوولان را ناموفق جلوه می دهند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: این در حالی است که روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی مردم و سازمان ها می توانند دستاوردهای دستگاه مربوطه خود را اطلاع رسانی کنند و موجب تزریق روحیه امید در جامعه شوند.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها در اطلاع رسانی بخش های مختلف جزیره ای عمل نکنند، گفت: روابط عمومی ها باید با سایر همکاران خود در سازمان های دیگر همکاری داشته داشته باشند تا با هم افزایی یکدیگر دستاوردها را به بهترین شکل ممکن در جامعه تبیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مدیران دستگاه های اجرایی نباید نگاهی تشریفاتی به این حوزه داشته باشند زیرا که روابط عمومی حوزه ای تخصصی با افرادی به روز برای بازتاب دستاوردها در سطح ملی است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه خبرنگاران بازوان پٌرتوان مسوولان هستند، گفت: خبرنگاران و رسانه ها با انتقادات سازنده و پیشنهادهای منطقی می توانند سازمان ها را برای بهبود عملکرد یاری کنند به گونه ای که پیشنهاد می شود روابط عمومی ها نیز با این قشر آگاهی بخش همکاری و هم افزایی بیشتری داشته باشند.

در این آیین از روابط عمومی های فعال برخی دستگاه های اجرایی خراسان شمالی تقدیر شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره