اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 03:23

دوشنبه, 24 مرداد 1401 ساعت 12:07
  • .

نقش مهم شبکه جهانی جام جم در معرفی ظرفیت استانها

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت :شبکه جهانی جام جم رسانه ای مهم برای معرفی پتانسیل های استان برای ایرانیان خارج از کشور است که این موضوع می تواند موجبات ترغیب سرمایه گذاران خارجی بویژه ایرانیان مقیم خارج از کشور را فراهم آورد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در دیدار با دکتر ملکی رییس شبکه جهانی جام جم بر اهمیت نقش شبکه جهانی جام جم تاکید و افزود : در گذشته سبک برقراری تعاملات با اعزام سفرا برای معرفی ظرفیت کشور صورت می‌گرفت اما در حال حاضر این ارتباطات از طریق استفاده از ظرفیت رسانه ها و شبکه های بین المللی کشور انجام می پذیرد.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی از ظرفیت های بالقوه ای در حوزه‌های مختلف برخوردار است، افزود: برای معرفی این پتانسیل ها نیازمند اطلاع رسانی شایسته و مستمر برای ایرانیان خارج از کشور جهت جذب سرمایه و مشارکت دادن آنان در جهت توسعه و آبادانی استان هستیم لذا شبکه جهانی جام جم یک ابزار مهم در برقراری این ارتباطات خواهد بود.

حسین نژاد وجود ظرفیتهای متنوع گردشگری، کشاورزی و صنایعی همچون کارخانه های آلومینا ، فولاد ، لوله گستر یا معادن همچون آلبلاغ و آماده بودن هشتاد مجوز سرمایه گذاری بی نام را از مهم ترین ظرفیت های استان برشمرد و گفت : از طریق رسانه جهانی جام جم بعنوان یک رسانه به رسمیت شناخته شده بدون شک شاهد جذب سرمایه گذاران خارج از کشور خواهیم بود .

گفتنی است در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری جهت ساخت و تولید برنامه های تلویزیونی معرفی استان و ظرفیتهای سرمایه گذاری به امضا رسید.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره