اخبار برگریده
شنبه, 15 ارديبهشت 1403 14:32

دوشنبه, 15 فروردين 1401 ساعت 11:58
  • .

نقش کلیدی مبلغان دینی در روشنگری و مقابله با نفوذ دشمنان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت : مبلغان دینی نقش مهمی در تبیین و روشنگری هجمه های دشمنان دارند لذا رسالت آنان بسیار سنگین و خطیر است .

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در گردهمایی مبلغین ، روحانیون و ائمه جماعات استان ، افزود : مبلغین و روحانیون با ایجاد خلاقیت و استراتژی های جدید باید با هجمه ها و نفوذ دشمنان مقابله کنند و در این راه مسئولان اجرایی هم در کنار مبلغین با همدلی مشکلات مردم را حل کنند.

وی با بیان اینکه اشتغال یکی از دغدغه های ورود و نفوذ دشمنان در بین مردم است ، گفت : برای خدشه دار کردن باور ها و اعتقادات مردم ، دشمنان به دنبال موضوعات حساسی همچون اشتغال و معیشت هستند اما مبلغین با حضور در مناطق مختلف می توانند در صدد روشنگری اقشار مردم باشند .

حسین نژاد دلیل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را نقش کلیدی رهبری و حضور مردم عنوان کرد و افزود : شناسایی نفوذ دشمنان رسالت سنگین و خطیر مبلغین از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بوده که این مهم به خوبی محقق شده است.

وی همچنین به نقش مهم شعار سال در افزایش تولیدات اشاره و خاطر نشان کرد : با غنی کردن شرکت های دانش بنیان به تمامی نیازهای استان پاسخ خواهیم داد تا تجاری سازی و برندسازی محقق شود .

حسین نژاد با تاکید بر اینکه تمام هدف‌گذاری ها باید در مسیر بومی سازی تولیدات استان باشد، تصریح کرد :ظرفیت های بالقوه استان در حوزه های مختلف و بهره گیری از صنایع ، معادن و سرمایه گذاری بخش خصوصی ، انتقال آب های مرزی و توجه ویژه به حوزه های گردشگری ، دامپروری و پرورش اسب اصیل ترکمن موجب خواهد شد تا در مسیر اشتغالزایی قدم برداریم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره