اخبار برگریده
شنبه, 29 ارديبهشت 1403 10:15

پنج شنبه, 28 بهمن 1400 ساعت 10:40
  • .

بهره مندی از ظرفیت های ملی برای توسعه دانشگاه کوثر

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمال استفاده از ظرفیت های ملی و بخش خصوصی را برای تقویت و توسعه دانشگاه کوثر ضروری دانست.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در دیدار هیات رئیسه و شورای دانشگاه کوثر با استاندار خراسان شمالی، اظهار کرد: با توجه به اعلام مشکلات و نیازهای دانشگاه کوثر دیدارهای مختلفی را در سطح ملی به ویژه نهاد مقام معظم رهبری برگزار خواهیم کرد.

وی با تاکید بر بهره مندی از پتانسیل بخش های مختلف برای حل مشکلات دانشگاه کوثر، افزود: در این مسیر می توان از ظرفیت نهادهای بزرگ ملی از جمله بنیاد برکت و مستضعفان و بخش خصوصی استان بهره مند شد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی برای موضاعات خدمات رسانی مانند ساخت خوابگاه و خدمات رفاهی توسط مدیران دانشگاه مورد توجه قرار بگیرد.

حسین نژاد با تاکید براینکه محیط دانشگاه به عنوان محل تحصیل آینده سازان استان باید فرح بخش باشد تا دچار استرس های روانی نشوند، گفت: به حل مشکلات دانشگاه کوثر به عنوان یکی از دانشگاه های تک جنسیتی کشور توجه ویژه خواهیم داشت.

ایجاد فضای مناسب برای پذیرش دانشجویان خارجی در سنوات آینده، ایجاد امکانات مختلف و محوطه سازی مناسب، انجام مطالعات و ارائه طرح های توسعه ای دانشگاه با هدف جذب اعتبارات بیشتر از وزارت علوم از دیگر موضوعات این دیدار بود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره