اخبار برگریده
شنبه, 22 ارديبهشت 1403 07:03

چهارشنبه, 11 تیر 1399 ساعت 11:04
  • .

مانه و سملقانی ها از کاروان زیر سایه خورشید استقبال کردند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سومین روز از سفر کاروان زیر سایه خورشید با استقبال مردم و مسئولان شهر آشخانه در مانه و سملقان آغاز شد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، کاروان خدام رضوی امروز و در هشتمین روز از ایام دهه کرامت وارد شهرستان مانه و سملقان شدند و در بدو ورود مورد استقبال فرماندار این شهرستان به همراه امام جمعه شهر آشخانه قرار گرفتند.

حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه شهر آشخانه در دیدار با خدام رضوی و در جمع بسیجیان فعال این شهر به اهمیت ترویج فرهنگ رضوی اشاره کرد و گفت: لازم است سبک زندگی، فرهنگ و معارف امام رضا(علیه السلام) در جامعه تبیین و ترویج شود.

وی با اشاره به حدیث سلسله الذهب، ولایتمداری و شناخت امام را از آموزه های فرهنگ رضوی عنوان کرد و گفت: حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) با بیان این حدیث همه توحید را بیان کردند چرا که رمز رسیدن به توحید، تحقق امامت و شناخت این مهم است.

وی از حضور کاروان زیر سایه خورشید، در استان قدردانی کرد.

محمود رضا معموري، فرماندار مانه و سملقان نیز ضمن خیر مقدم به خادمین و تقدیر از برگزار کنندگان این برنامه معنوی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های زیارتی، دلتنگی ها را بیشتر کرد که حضور خدام و استشمام عطر حرم رضوی کمی از این دلتنگی را کاست.

سعید وطن دوست، فرمانده ناحیه مانه و سملقان نیز در ادامه از اقدامات ارزنده فعالان آستان قدس رضوی تقدیر کرد و گفت: با مشارکت خیرین و خادمیاران رضوی توانستیم 20 هزار بسته بهداشتی و 7 هزار و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کنیم.

این برنامه با اهدای نشان خدمت رضوی توسط خادمین حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) به امام جمعه و فرماندار پایان یافت و پس از آن نیز طی دیدار های جداگانه از مدافعان سلامت و جهادگران طلبه که در امر مقابله با شیوع ویروس کرونا خدمت رسانی کرده بودند، تقدیر شد.

دیدار با خانواده معزز شهید، تقدیر از پارکبانان و نیروی خدمات شهرداری آشخانه، و نیز قدردانی از کادر درمان بیمارستان آشخانه و توزیع نبات و نمک متبرک رضوی دیگر برنامه هایی بود که تا پیش از ظهر امروز و در سفر به شهرستان مانه و سملقان انجام گرفت.

گفتنی است، خدام روض عصر امروز وارد شهرستان راز و جرگلان می شوند و در برنامه های عمومی و در میان مردم مشتاق اهل بیت (علیهم السلام) حضور می یابند.

لازم به توضیح است، تمام برنامه های انجام شده با رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی و اجرا شده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره