اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 09:54

پنج شنبه, 12 تیر 1399 ساعت 11:23
  • .

شیروان؛ یازدهم تیرماه میزبان شیروان کاروان زیر سایه خورشید

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه شیروان در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه کرامت این شهرستان گفت: با توجه به قرار داشتن در آستانه دهه کرامت، شهرستان شیروان چهارشنبه یازدهم تیرماه سال جاری میزبان کاروان زیر سایه خورشید می شود.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام حسین تکمیلی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه کرامت این شهرستان که به همت کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) و با حضور اعضا برگزار شد، با بیان اینکه دهه کرامت می تواند در ترویج و تبیین مبانی دین تأثیر گذار باشد، گفت: با تأسی از آموزه های اخلاقی و سیره اهل بیت (ع) می توانیم فرزندان خود را با سبک زندگی اسلامی آشنا کنیم تا زندگی خود را براساس این مفاهیم ارزشمند، جهت دهیم.

وی با بیان اینکه باید میزبان خوبی برای کاروان زیر سایه خورشید باشیم، اظهار داشت: کاروان زیر سایه خورشید به همراه پرچم و متشکل از یک روحانی و چهار نفر خادم به مدت یک روز در این شهرستان مهمان خواهند بود.

امام جمعه شیروان عنوان کرد: طی این یک روز، با حضور این کاروان غبارروبی مزار شهدا، حضور در منزل خانواده شهدا و تعدادی از نیازمندان، کارگاه های فعال تولیدی در بحث کرونا و بیمارستان ها انجام خواهد شد.

حجت الاسلام تکمیلی بیان داشت: همچنین طی برنامه ریزی های صورت گرفته جشن محوری با پیاده روی خانوادگی، کاروان دوچرخه سواری، مسابقات و جوایز همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی بین شهروندان برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: آن طور که در مراسم عزاداری ائمه اطهار برنامه های مختلف به صورت خودجوش و خوب انجام می شود در مراسم های جشن و میلاد ائمه اطهار شور و نشاط ایجاد نکرده ایم.

وی تصریح کرد: در ایام دهه کرامت برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی اجرا می شود تا مردم با کرامت اهل بیت بیشتر آشنا شوند.

امام جمعه شیروان اذعان داشت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، سرکشی از خانواده های نیازمند، اجرای برنامه های فرهنگی و جشن های مختلف و پیاده روی عمومی از جمله برنامه های‌ پیشنهادی دهه کرامت است.

حجت الاسلام تکمیلی ادامه داد: در بین اقشار، سلیقه ها متفاوت است اما آنچه که در این زمینه مهم است باید بین فرقه ها ائتلاف باشد که دهه کرامت بهترین زمان برای ائتلاف فرقه ها است.

وی در پایان ضمن عنوان این مطلب که ارادت به اهل بیت (ع) بین انسان ها متفاوت است و تنها راه نجات انسان ها زندگی به سبک سیره اهل بیت (ع) است، خواست تا برنامه های ایام دهه کرامت با کیفیت بهتری نسبت به سال های گذشته برگزار شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره